رمزارز ATOM و افزایش قیمت آن تا محدوده ۱۰۰ دلار

نظر تحلیلگران در رابطه با افزایش قیمت ATOM
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1172 نفر

رمزارز ATOM و روند صعودی قیمت آن تا ۱۰۰ دلار

تحلیلگران انتظار دارند ATOM قیمت های بالاتری را ثبت کند. دلایل ذکر شده توسط آن ها الگوهای گاوی و قفل شدن ۶۷ درصد از کل سرمایه آن است. رمزارز ATOM می‌تواند در هفته های آینده رکوردهای قیمتی جدیدی ثبت کند. این افزایش قیمت به دلیل مشاهده روند صعودی در نمودارهای آن در تایم فریم های بالاتر است.

الگوی پرچم صعودی زمانی ظاهر شد که قیمت در یک کانال نزولی کوتاه مدت بین دو محدوده قیمتی قرار گرفته است. اما سرانجام روند رنج خود را شکست. با توجه به روند اخیر این رمزارز، هدف قیمتی آن می تواند به اندازه رشد قیمتی قبلی خود باشد که تحت عنوان میله پرچم شناخته می شود.


بنابراین، اگر اتم بتواند سقف الگوی پرچم خود را بشکند، قیمت آن تا ۶۵ دلار که به اندازه میله پرچم قبلی است می تواند رشد کند.

تقریبا ۶۴ درصد از ATOM قفل شده است

افزایش رشد قیمتی ATOM از ۷.۸۲ دلار تا محدوده ۳۲ دلار حدود ۳۳۰% بوده است. یکی از عواملی که توجه مخاطبان را جلب کرده است، کمیاب شدن توکن های در گردش این رمزارز است. سایت مساری (Messari) گزارش کرده است که ۶۴ درصد از کل توکن‌های این ارز قفل شده است.

با توجه به داده‌ها، سرمایه گذاران اتم حدود ۱۸۰ میلیون توکن ATOM  را قفل کرده‌اند. آن‌ها از این طریق می‌توانند به تاییدکنندگان (Validators) تبدیل شوند. و در ازای آن‌ می‌توانند درصدی از تراکنش‌های شبکه و پاداش تولید بلاک‌ها را دریافت کنند.

پنتوشی (Pentoshi)، تحلیلگر بازار، گفت:

افزایش تعداد سهام داران توکن‌های ATOM می تواند یکی از دلایل افزایش قیمت اتم باشد.

فردی با نام مستعار Twitterati افزود:

فروشندگان ATOM در حال از دست دادن مومنتم هستند. دو اصلاح اخیر در سه ماهه چهارم سال، روند میان‌مدت را متوقف کرده است که به دلیل فشار خرید در محدوده رکورد تاریخی قیمت قبلی است.

با توجه به این تحلیلگر، ATOM کاملا واضح به نظر می‌رسد:

نشانه‌های از جذب

فراکتال آوالانچ پتانسیل ATOM را برجسته می کند

تحلیلگر دیگری با نام مستعاربلانتز (Bluntz) پیش‌بینی کرد که ATOM بر اساس دستاوردهای مشابهی که در اوایل سال جاری توسط یکی از رقبای اصلی بلاک چین (AVAX) به دست آورده بود، به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. مانند پنتوشی، بلانتز شانس ATOM را برای مشاهده رکورد قبلی خود به عنوان نقطه‌ای برای ادامه روند صعودی خود می بیند. در روندی مشابه، AVAX پس از یافتن یک حمایت محکم در محدوده ۵۰ تا ۶۰ دلار، نزدیک به ۲۵۰ درصد افزایش یافت. به گفته بلانتز، اتم به راحتی می تواند در میان مدت به ۱۰۰ دلار برسد.

معتبرترین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال در آکادمی ارزینجا

ارزینجا در اینستاگرام – ارزینجا در تلگرام

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx