رمزارزهایی که امروز خلاف جهت بازار حرکت کردند

رمزارزهایی که امروز خلاف جهت بازار حرکت کردند
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1293 نفر

رمزارزهایی که امروز خلاف جهت بازار حرکت کردند

در حالی که امروز بازارهای مالی در بحبوحه گسترش نوع جدیدی از ویروس کرونا شاهد ریزش های سنگین بودند، برخی از رمزارزها رشد خوبی را تجربه کردند. در این مطلب قصد داریم این رمزارزها را به شما معرفی کنیم.

WaykiChain

ویکی چین (WICC) پلتفرمی است که بر روی توسعه فناوری خود که شامل یک الگوریتم اجماع جدید، زبان برنامه نویسی قراردادهای هوشمند ماشین مجازی دوگانه، دکس مبتنی بر ویکی چین و پشتیبانی از ساید چین ها و پروتکل های مختلف متمرکز شده است.

این پروژه چهار سال پیش راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون این رمزارز در بازار حضور داشته است. لازم به ذکر است که WICC در ماه مه سال ۲۰۱۸ به اوج تاریخی ۲.۵۰ دلاری خود رسید.

این رمزارز در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب با بیش از ۲۳٪ رشد در سطح ۰.۲۴ دلار معامله می شود. همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات نیز به بیش از ۱۱۴ میلیون دلار افزایش یافته است.

TrueChain

ترو چین (TRUE) خود را به عنوان یک پلتفرم زیرساختی برای توسعه برنامه های غیرمتمرکز معرفی می کند. براساس وبسایت رسمی این پروژه، ترو چین اولین بلاکچین عمومی است که اجماع هیبرید fPoW+DPoS را پیاده سازی کرده است.

در حال حاضر، TRUE با ۲۶٪ افزایش در سطح ۰.۲۵ دلار قرار گرفته است. حجم معاملات نیز به ۷۹ میلیون دلار صعود کرده است.

DAD

دد (DAD) که مخفف عبارت Decentralized Advertising به معنی تبلیغات غیرمتمرکز است، به دنبال ایجاد ارتباط بین تبلیغ کنندگان در سطح جهانی است.

بلاکچین DAD در بستر آنتولوژی توسعه یافته که هویت غیرمتمرکز را به وب ۳ آورده است.

همانطور که می دانید،‌ یکی از بزرگترین مشکلات تبلیغات آنلاین، مقابله با ترافیک جعلی و نامعتبر است. دد به دنبال استفاده از زیرساخت های خود برای شناسایی این ترافیک ها و افزایش کیفیت داده ها و دقت بازار هدف است.

در زمان نگارش این مطلب، DAD در سطح ۰.۲۹ دلار ترید می شود که حاکی از یک افزایش ۳۶ درصدی است. حجم معاملات این پروژه نیز به رقم ۱۹۱ دلار رسیده است.

Cortex

کورتکس (CTXC) خود را به عنوان اولین کامپیوتر غیرمتمرکز جهان توصیف می کند که قادر به اجرای دی اپ های مبتنی بر هوش مصنوعی است.

طبق وبسایت رسمی این پروژه، بلاکچین کورتکس یک بلاکچین عمومی منبع باز است که به دنبال حل یکی از بزرگترین چالش های پیش روی بلاکچین هایی مانند بیت کوین و اتریوم یعنی اجرای هوش مصنوعی آنچین است.

یکی از ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد کورتکس ماشین مجازی (CVM) خود است که چارچوبی برای یادگیری ماشینی در بلاکچین فراهم می ‌کند. با استفاده از این ویژگی یادگیری ماشینی در قراردادهای هوشمند و دی اپ ها ادغام می شوند.

در حال حاضر، کورتکس با ۴۰٪ افزایش در سطح ۰.۶۷ دلار معامله می شود. حجم معاملات این پروژه به ۱.۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

Contentos

کانتنتوس (COS) خود را به عنوان یک اکوسیستم محتوای جهانی غیرمتمرکز توصیف می کند. براساس وبسایت رسمی این پروژه، چشم انداز این پروژه ایجاد یک جامعه محتوای دیجیتال غیرمتمرکز است که در آن کاربران می توانند به تولید، توزیع، پاداش دهی و خرید و فروش آزادانه محتوا در عین حفاظت از حقوق ناشران بپردازند.

علاوه بر این، کانتنتوس شامل یک شبکه توزیع ترافیک غیرمتمرکز، تراکنش ‌های قابل پیگیری حق کپی رایت و سیستم‌ های اعتباری غیرقابل تغییر می شود.

در زمان نگارش این مطلب، COS در سطح ۰.۰۴ دلار با ۶۶٪ افزایش ترید می شود. حجم معاملات نیز به ۱ میلیارد دلار صعود کرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx