هر آنچه که باید در مورد اتفاقات اخیر ترا (LUNA) بدانیم

هر آنچه که باید در مورد اتفاقات اخیر ترا (LUNA) بدانیم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 827 نفر

هر آنچه که باید در مورد اتفاقات اخیر ترا (LUNA) بدانیم

ترا (LUNA) در روزهای اخیر به دنبال از دست رفتن پشتوانه استیبل کوین خود به نام UST شاهد سقوط عجیبی بود. این رمزارز در حالی که تا یک ماه پیش در محدوده ۱۰۰ دلار خرید و فروش می شد، در یکی از بزرگ‌ ترین و سریع‌ ترین سقوط های تاریخ به ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار نزول کرد.

به دنبال این سقوط، ولیدیتورهای شبکه ترا تصمیم گرفتند برای جلوگیری از حملات حاکمیتی، این شبکه را به طور موقت متوقف کنند. بدین ترتیب، این بلاکچین در ارتفاع بلاک ۷,۶۰۳,۷۰۰ متوقف شد.

بعد از اعلام این خبر، صرافی بایننس نیز اعلام کرد که تصمیم گرفته معاملات اسپات جفت ارزهای LUNA/BUSD و UST/BUSD را به حالت تعلیق درآورد. هر چند که این صرافی روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که معاملات جفت ارزهای فوق دوباره از سرگرفته شده است.  بایننس، در بین شمار دیگری از صرافی ها، حتی اعلام کرده بود که لونا را از پلتفرم خود حذف خواهد کرد.

نجات LUNA

به دنبال این اتفاقات شایعاتی مبنی بر نجات ترا در شبکه های مطرح شد که یکی از آنها سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری GAM Investments بود. روز جمعه در خبری اعلام شد که این شرکت مدیریت دارایی های سوئیسی قصد دارد برای نجات اکوسیستم ترا ۳ میلیارد دلار کمک مالی کند. اما مدیر ارتباطات این شرکت به نام چارلز نیلور (Charles Naylor) با جعلی توصیف کردن این خبر به شایعات پایان داد.

در تلاشی دیگر، هم بنیانگذار ترا، اعلام کرد که یک میلیارد واحد توکن LUNA را بین هولدرهای وفادار خود توزیع خواهد کرد. طبق اعلام وی، ۴۰٪ از این توکن ها بین هولدرهای LUNA توزیع خواهد شد که این دارایی را قبل از از دست رفتن پشتوانه UST هولد کردند. ۴۰٪ دیگر به هولدرهای UST در زمان آپگرید شبکه اختصاص خواهد یافت. ۱۰٪ نیز به کاربرانی تعلق خواهد گرفت که این دارایی را تا زمان توقف بلاکچین هولد کرده بودند. ۱۰٪ باقی مانده نیز به استخر توسعه اهدا خواهد شد.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx