استخدام متخصصان در شرکت های حوزه ارزهای دیجیتال

استخدام ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 721 نفر

پلتفرم ارزهای دیجیتال Earnity

پلتفرم ارزدیجیتال Earnity، برای دسترسی آسان‌تر، و ایمن‌تر ارزهای دیجیتال در پلتفرم خود استیون یی را به عنوان مدیر اجرایی خود استخدام می کند.

یی از گروه OK، دومین پلتفرم بزرگ ارزهای دیجیتال در سطح جهان از نظر حجم تجارت، به این پلتفرم کریپتویی می‌پیوندد. سمت قبلی وی مدیر ارتباط با مشتریان و  بوده است. او بخش پلن جهانی شرکت را ایجاد کرد و برنامه مدیریت ریسک آن را طراحی کرد.

دن شات، مدیرعامل Earnity در بیانیه‌ای گفت: «استیون سابقه شگفت‌انگیزی در ایجاد مراکزی برای بهبود خدمات مشتری دارد، در حالی که از استراتژی‌های عملیاتی، انطباق و ریسک برتر اطمینان می‌یابد، که در هر صنعتی حیاتی است و در فضای ارزهای دیجیتال حیاتی تر».

این استخدام پس از آن صورت گرفت که Earnity هفته گذشته Dina Ellis Rochkind را به هیئت مشاوران خود اضافه کرد. او مشاور حقوقی مشتریان فین‌تک، ارزهای دیجیتال و بلاکچین در شرکت حقوقی پل هستینگز بود; و قبلاً به عنوان معاون دستیار وزیر امور مصرف‌کننده و سیاست‌های جامعه در وزارت خزانه‌داری کار می‌کرد.

پلتفرم ارزهای دیجیتال Thoma Bravo

Etham Frenkel قرار است به پلتفرم شرکت سرمایه‌گذاری فناوری Thoma Bravo بپیوندد; جایی که او بر روی سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار و اکوسیستم ارزهای دیجیتال و Web3 تمرکز خواهد کرد.

Frenkel اخیراً یک سرمایه‌گذار مخاطره‌آمیز پاره وقت در NFX بود که سرمایه‌گذاری های عرضه اولیه و پیش فروش پروژه های کریپتویی و Web3 را انجام می‌داد. او همچنین قبلاً یک سرمایه گذار سهام فناوری در جنرال آتلانتیک و یک تحلیلگر بانکی در گلدمن ساکس بود.

فرنکل در پستی در لینکدین نوشت; «برای مرحله بعدی حرفه‌ام، می‌خواستم به تیمی بپیوندم; که درک عمیقی از سرمایه‌گذاری در فناوری، سابقه درخشانی در حمایت از کارآفرینان و چشم‌انداز مناسبی از آینده دارد.

توما براوو گزارش داد; که فرنکل تا ۳۱ مارس تقریباً ۱۱۴ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت داشته است. فرنکل خاطرنشان کرد که این شرکت با تعدادی از شرکت های در حال رشد از جمله FTX، FalconX، Anchorage، Starburst و Service Titan قرارداد تجاری بسته است.

فرنکل با کریستین کانگ که نوامبر گذشته به توما براوو پیوست و سرمایه‌گذاری‌های فناوری Web3، کریپتو و فناوری شرکت را رهبری می‌کند; همکار می شود. دوره تصدی پنج ساله کانگ در جنرال آتلانتیک با دوره فرنکل در آنجا همزمان بوده است.

شرکت دارایی هوشمند دیجیتال Inca Digital

شرکت دارایی هوشمند دیجیتال Inca Digital، آنیتا نیکولیچ را به عنوان مشاور تحقیقاتی ارشد استخدام کرد و برایان کوینتز را به هیئت مشاوران شرکت افزود.

این شرکت روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد; که این دو به دنبال کمک به طراحی و استقرار تجزیه و تحلیل داده ها و خدمات Inca Digital برای صرافی ها، موسسات مالی، تنظیم کننده ها و سازمان های دولتی هستند. آنها قرار است بر روی امور نظارتی و پیامدهای امنیت ملی ارزهای دیجیتال تمرکز کنند.

نیکولیچ مدیر تحقیقات و فناوری دانشگاه ایلینویز است; و در کمیته مشاوره بنیاد ملی علوم برای زیرساخت سایبری عضویت دارد.

کوینتنز، کمیسر سابق کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده است; که در آنجا بر فهرست بندی اولین قراردادهای آتی بیت کوین و اتر تحت نظارت ایالات متحده در مبادلات مشتقه نظارت داشت. او سپتامبر گذشته به عنوان مشاور به شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر a16z پیوست.

شرکت LQwD Fintech Corp

LQwD Fintech Corp. عزیز پولاتوف را به عنوان مدیر ارشد فناوری خود منصوب کرد; زیرا Albert Szmigielski از این سمت استعفا داد و قرار است به عنوان مشاور استراتژیک شرکت باقی بماند.

پولاتوف در فوریه ۲۰۲۰ به عنوان یک معمار نرم افزار به LQwD پیوست; طبق پروفایل لینکدین خود او در اوایل کار ، یک توسعه دهنده وب در گروه هوش بلاکچین و مدیر تحقیق و توسعه در مراکز وام دهی Dominion بود.

LQwD بر توسعه زیرساخت‌های پرداخت و راه‌حل‌هایی متمرکز است; که می‌تواند به مگاترند جهانی پذیرش بیت‌کوین از طریق شبکه لایتنینگ سرعت بخشد.

شرکت دیجیتال INX دمترا کالوگرو و هیلاری کرامر را به هیئت مدیره خود منصوب کرد; آنها قرار است به این شرکت در ایجاد زیرساخت های اقتصادی و طراحی راه حل های مالی از طریق ارزهای دیجیتال جدید کمک می کنند.

کالوگرو بیش از یک دهه رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس بود. کرامر یک بانکدار سابق سرمایه‌گذاری در مورگان استنلی و برادران لمن است; و صندوق‌های تامینی کوتاه مدت را تأسیس و مدیریت کرده است.

دیوید ویلد، رئیس هیئت مدیره INX در بیانیه‌ای گفت; «در حالی که چالش‌هایی را در اقتصاد و نوسانات بازار کریپتو تجربه می‌کنیم; پیشگام رویکردهای جدید، محصولات جدید و مسیرهای نظارتی جدید هستیم ;که ابزارها و سرمایه‌گذاری‌های منطبق بر آن‌ها را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.» .

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx