با صعود بیت کوین و ارزهای دیجیتال، ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۱.۰۴ تریلیون دلاری شد!

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2016 نفر

با صعود بیت کوین و ارزهای دیجیتال، ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۱.۰۴ تریلیون دلاری شد!

بعد از پشت سر گذاشتن چند روز پرنوسان به نظر میرسد که بیت کوین قصد دارد روند صعودی خود را ادامه بدهد. امروز بیت کوین تا به اینجای کار با افزایشی ۶ هزار دلاری موفق شده قیمت خود را به کانال ۳۹ هزار دلاری نزدیک کند.

به پیروی از بیت کوین، آلت کوین ها نیز موفق شده اند روند صعودی به خود بگیرند. با رشد بیت کوین و آلت کوین ها، ارزش بازار ارزهای دیجیتال دوباره ۱ تریلیون دلاری شد.

نگاه بیت کوین به بازه ۴۰ هزار دلاری

قیمت بیت کوین در حدود ۱۲ هزار دلار در یک روز در دوشنبه سقوط کرد و بیت کوین وارد بازه ۳۰ هزار دلاری شد. با اینکه بیت کوین موفق به افزایش قیمت خود شد و به نظر می رسید که اصلاح پایان یافته باشد، اما این ارز دوباره ریزش کرد.

اما در ۲۴ ساعت گذشته شرایط کاملا تغییر کرد و بیت کوین موفق شد که قیمت روز گذشته خود در بازه ۳۲۳۰۰ دلاری را با افزایشی ۶ هزار دلاری به ۳۹ هزار دلار برساند. همانطور که شاخص های تکنیکال نشان می دهند این بازه، اولین سد مقاومتی مقابل بیت کوین است.

درصورتی که بیت کوین از این بازه عبور کند، سدهای مقاومتی بعدی در بازه های ۴۰۰۰۰، ۴۱۲۰۰ و ۴۲۰۰۰ دلاری خواهند بود. و درصورت سقوط دوباره بیت کوین، بازه های ۳۶۶۰۰، ۳۵۲۰۰ و ۳۴۰۰۰ دلاری، بازه های حمایتی این ارز خواهند بود.

بازار یک تریلیون دلاری ارزهای دیجیتال

با رشد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، در حال حاضر ارزش بازار رمزارزها با افزایشی ۱۴۰ میلیارد دلاری به ۱.۰۴ تریلیون دلار رسیده است.

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال

آلت کوین ها نیز روند نزولی و صعودی مشابهی با بیت کوین داشته اند. با رشد بیت کوین، اتریوم نیز روند صعودی خود را با رشدی ۹ درصدی آغاز کرده و در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب در بازه ۱۱۵۰ دلاری قرار گرفته است.

ارزهایی مانند بیت کوین کش با رشدی ۶ درصدی دوباره به بازه ۵۰۰ دلاری برگشته و بایننس کوین نیز با ۷٪ افزایش خود را دوباره به ۴۰ دلار رسانده است. چین لینک، کاردانو، لایت کوین نیز تا به اینجا به ترتیب ۱۰، ۷.۵ و ۸ درصد رشد کرده اند.

اما پولکادات با رشدی ۲۴ درصدی و رسیدن به بازه ۱۱ دلاری بهترین عملکرد را داشته است. ریپل در عوض موفق به رشد نبوده و همچنان با تبعات شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دست و پنجه نرم می کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx