واردات خودرو با ارزهای دیجیتال

واردات خودرو با ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2945 نفر

واردات خودرو با ارزهای دیجیتال

واردات خودرو با استفاده از رمزارزها خبر جذابی برای فعالان این حوزه بنظر می رسد. معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، علی مقدس زاده، خبر از واردات خودروهای جدید به جای خودروهای فرسوده شبکه حمل و نقل عمومی فعلی کیش با استفاده از ارزهای مجازی داد.

مقدس زاده معاون این سازمان گفت:

اخیرا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نامه ای را برای ریاست بانک مرکزی ارسال کرد تا بتوانیم خودروهای جدید را از این طریق وارد منطقه کنیم.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال جدید که «جهش تولید» است در محوریت امور این سازمان قرار گرفته است، افزود:

اقدامات متعددی در برنامه ریزی های معاونت اقتصادی در نظر گرفته ایم که نوید بخش روزهای بهتر و روشن تر در این خطه است.

در کشور ما توجه به ارزهای مجازی و به تبع آن استخراج این ارزها مورد توجه روز افزون همگان قرار گرفته است و قانونگذاران نیز سعی داشته تا از نظر قانونی مسیر را برای افراد علاقه مند به فعالیت در این حوزه هموار کنند و اقدامات رشد و توسعه در این صنعت نوظهور را ایجاد کنند.

آقای مقدس زاده ایجاد بستر و زمینه لازم برای فارمینگ ارزهای دیجیتال را یکی از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و گفت:

معتقد هستیم که هر چه این بخش از صنعت را توسعه دهیم و ارز مجازی بیشتر تولید شود می تواند برای کیش و همچنین کشور مفید واقع شود. در این راستا متقاضیانی داریم که درخواست دارند واحد های تولید ارزهای مجازی را احداث کنند و تمام این درخواست ها ضمن بررسی مجوزهای لازم صادر می شود ضمن این که این متقاضیان اعلام می کنند که نیروگاه تامین برق این واحدهای تولیدی را خودشان احداث می کنند.

با این رویکرد، در سال ۹۹ تعداد قابل توجهی از مجوزهای این حوزه صادر خواهد شد و ارزهای مجازی در سطح جزیره کیش تولید می شود که می تواند ظرفیت و فرصت خیلی خوبی را برای تامین بخشی از نیاز های زیر ساختی و اساسی کیش و سرزمین اصلی را فراهم کند.

چندی پیش نیز سخنگوی صنعت برق، مصطفی رجبی مشهدی، از ایجاد طرح ها و تسهیلاتی که برای ماینرهای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است سخن گفته بود.انتظار می رود که با چنین اتفاق هایی در کشور ما، استفاده و بکارگیری از رمزارزها رنگ پررنگتری به خود بگیرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx