ورود بلاک چین به صنعت نفت

ورود بلاکچین به صنعت نفت
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2744 نفر

ورود بلاک چین به صنعت نفت

قرار است سازمان کشورهای صادر کننده نفت که به اختصار تحت عنوان اوپک شناخته می شود از فناوری بلاک چین بهره ببرد. اوپک اعلام کرده است که دومین کارگاه آموزشی خود با موضوع تکنولوژی انرژی و اطلاعات را طی ویدیو کنفرانسی در تاریخ ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد کرد. اوپک یک سازمان بین المللی نفتی است که از گردهمایی ۱۴ کشور از جمله ایران، الجزایر، عراق، کویت، لیبی، نیجریه، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، اکوادور، آنگولا، ونزوئلا و کنگو پدید آمده است. این سازمان در سال ۱۳۳۹ در سوئیس تاسیس شد و هم اکنون در شهر وین در کشور اتریش مستقر است.در این کارگاه تکنولوژی بلاکچین بخشی از موضوعات مورد بحث خواهد بود.

محمد بارکیندو، بیست و هشتمین دبیر اوپک، در خصوص این کارگاه آموزشی گفت:

صنعت انرژی، به ویژه بخش نفت، همیشه تمایل زیادی از خود برای بکارگیری و توسعه بروز ترین فناوری های موجود در راستای بهبود عملکرد و بهینه سازی عملیات ها با در نظر گرفتن شاخص های زیست محیطی نشان داده است.

تکنولوژی بلاکچین باعث افزایش کارایی صعنت های بسیاری شده است و حالا بنظر می رسد که نوبت صنعت نفت رسیده که از بلاکچین برای باز طراحی لجستیک زنجیره تامین خود بهره گیرد.این کارگاه آموزشی بخشی از برنامه تحقیقاتی دبیر اوپک است که برای ترویج، بحث و تبادل اطلاعات پیرامون فناورهای نوظهور در صنعت انرژی طراحی شده است.از دیگر موضوعاتی که در این کارگاه به آن پرداخته خواهد شد می توان به آینده هیدروژن آبی، دیجیتالی شدن صنعت انرژی و امنیت سایبری اشاره کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx