مراقب حباب دیفای (DeFi) باشید!

مراقب حباب دیفای (DeFi) باشید!
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2974 نفر

مراقب حباب دیفای (DeFi) باشید!

ارزهای دیجیتال بستر دیفای (DeFi) مثل یرن فایننس (YFI) رشد بسیار خوبی را تجربه کرده اند. اما این رشد تا کجا ادامه خواهد داشت؟ همه افرادی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت دارند نسبت به این موضوع که حباب ها تا چه حد و اندازه ای می توانند رشد کنند واقف هستند. چندی پیش مدیرعامل صرافی بایننس نسبت به سرمایه گذاری در DeFi هشدار داد. به عقیده او مفهوم اصلی این پروژه ها افزایش نقدینگی و کسب درآمد به روش استیکینگ توکن ها است و در حال حاضر در DeFi حباب زیادی وجود دارد. مدیرعامل این صرافی بزرگ از سرمایه داران خواست با توجه به ریسک بالای دیفای حتما محتاطانه عمل کنند.

اطلاعات جمع آوری شده توسط Ceteris Patibus، آنالیزگر توییتر، حاکی از آن است که شبکه مالی غیرمتمرکز یا همان DeFi طی چند ماه اخیر به شکل فزاینده ای رشد کرده است. اطلاعات بدست آمده از ماه های مه،  ژوئن، جولای و آگوست نشان دهنده این موضوع هستند که دارایی های DeFi در طول این چهار ماه به طور متوسط ا۴۲.۹٪ ، ۵۶٪، ۶۰.۵٪ و ۱۶۸.۴٪ رشد کرده است. این ارقام طبق نمودار منتشر شده توسط Paribus در ۳۱ آگوست حاکی از سود هنگفت ماهانه برای DeFi می باشد.

تریدر و تولید کننده های پادکست Luke Martin نیز با اشاره به اطلاعات منتشر شده فوق در توییتر از رشد قابل توجه  DeFi صحبت کرد. از کسی پنهان نیست که دارایی های DeFi امسال رشد چشم گیری را تجربه کرده است. ارز دیجیتال دیگری نیز به اسم یرن فایننس (YFI) رشد بسیار خوبی داشته است و ارزش آن از زیر هزار دلار به بالای ۳۸۰۰۰ دلار رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx