یکپارچه سازی چین لینک (LINK) با روت استاک (RSK)

یکپارچه سازی چین لینک (LINK) با روت استاک (RSK)
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3017 نفر

یکپارچه سازی چین لینک (LINK) با روت استاک (RSK)

زنجیره جانبی بیت کوین که روت استاک (RSK) نام دارد به زودی به اوراکل های چین لینک (Link) مجهز خواهد شد. این قابلیت به توسعه دهندگان بلاکچین که به قراردادهای هوشمند مجهز هستند، این امکان را می دهد تا با استفاده از منابع خبری بازار و سایر داده های خارج از زنجیره برنامه های خود را توسعه دهند.

شرکت IOVLabs که در واقع شرکت پشتیبان RSK است، مسئولیت توسعه این یکپارچه سازی را به عهده گرفته است. به گفته سخنگوی این شرکت در حال حاضر قابلیت فوق در شبکه آزمایشی راه اندازی شده و انتظار می رود که در طول کمتر از یک ماه بر روی شبکه اصلی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اطلاعات موجود در چین لینکRIF Gateways  به روت استاک انتقال داده خواهند شد. گیت وی ریف چارچوبی برای توسعه دهندگان است که دسترسی آنها به مجموعه ی گسترده ای از داده های سایر بلاکچین ها و دنیای بیرون را فراهم می سازد.

چارچوب یاد شده با اتصال به سرورهای چین لینک اطلاعات را بین بلاک چین RSK و چین لینک منتقل می کند. همچنین این سامانه با استفاده از RSK برای ساخت پل اتریوم، توکن های چین لینک را بین این دو اکوسیستم امکان پذیر می کند.

به گفته Julian Rodrigeuz مدیر RIF Gateways جابجایی توکن ها بین این دو اکوسیستم به آسانی صورت می گیرد بنابراین امکان بازخرید شدن توکن ها نیز به سهولت صورت می گیرد.

به گفته وی با استفاده از این قابلیت توسعه دهندگان می توانند در بستر شبکه مبتنی بر قراردادهای هوشمند که به بلاک چین متصل است درآمدزایی کنند.

 

RSK چیست؟

RSK یک زنجیره جانبی از بیت کوین است که از نسخه پشتوانه ای بیت کوین به عنوان واحد پول اصلی خود استفاده می کند و امنیت و قابلیت های آن به بیت کوین وابسته است. با این وجود RSK شبکه ای مجزا با معماری متفاوتی است که تمرکز اصلی آن بر روی قراردادهای هوشمند است.

با اتکا به قابلیت هایش RSK در صدد کسب درآمد با حضور در پروژه های مالی بوده است. در ماه آگوست RSK به عنوان طرح پایلوت در تجارت انرژی لس آنجلس و پروژه ی دیگری متشکل از بانک های آرژانتینی که از تکنولوژی RSK برای بهبود کارایی معاملات مستقیم استفاده می کند شرکت کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx