وضعیت این آلت کوین ها هم قرمز است!

وضعیت این آلت کوین ها هم قرمز است!
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3017 نفر

وضعیت این آلت کوین ها هم قرمز است!

در ادامه ی فاز اصلاح بازار آلت کوین ها بیت کوین کش، بیت کوین اس وی، چین لینک، لایت کوین و کاردانو هم وضعیت قرمز دارند. اما تا کی؟

بیت کوین کش BCH

اندیکاتور RSI خبر از برابری عرضه و تقاضا برای این رمز ارز می دهد. این ارز که نتوانست قیمت بالای ۲۹۳ دلار را حفظ کند، به ۲۸۰ دلار می رسد. اگر قیمت از ۲۸۰ به سمت پایین حرکت کند، افت قیمت تا ۲۶۶ دلار ممکن است. رشد مجدد آن از ۲۸۰ دلار نیز می تواند نوید بخش قیمت ۳۲۶ دلاری باشد.

بیت کوین کش

بیت کوین اس وی BSV

بیت کوین اس وی در ۲۰۰ دلار به خوبی حمایت نشد. این بیانگر این است که افراد به قیمت پایین تر امیدوار هستند. اگر  روند از ۲۰۰ دلار به سمت پایین حرکت کند، ممکن است تا ۱۴۲ دلار افت کند. اما اگر بتواند روند رو به رشد بگیرد و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه که معادل ۲۱۴ دلار است را به سمت بالا رد کند، هدف اولش ۲۲۷ دلار و سپس ۲۶۰ دلار خواهد بود.

بیت کوین اس وی

چین لینک LINK

قیمت این رمز ارز از خط حمایت ۱۴.۷ دلاری به سمت پایین رد شد. این نشانه ی خوبی نیست! اگر لینک بتواند در روزهای آتی از ۱۴.۱ دلار به سمت بالا حرکت کند، می توان به رشد تا ۱۷ دلار هم امیدوار بود. البته RSI در ناحیه ی میانه ایستاده است. یعنی عرضه و تقاضا در حالت برابری قرار دارند. اگر احیانا قیمت باز هم پایین تر برود چیزی حدود ۱۱ دلار در کوتاه مدت مورد انتظار است.

چین لینک

لایت کوین LITECOIN

گاوها نگذاشتند قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه که معادل ۵۹ دلار است پایین تر بیاید. اما نتوانستند قیمت را از ۶۵ دلار بالاتر ببرند. اگر احیانا قیمت از این سطح کمتر شود تا ۵۶ دلار و بعد از رسیدن به آن تا ۵۱ دلار پایین می آید. در آن صورت قیمت تا تغییر بعدی، چند روزی ثابت باقی می ماند. البته بررسی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص  RSI خبر از برتری نسبی گاوها می دهد. البته برای رشد بیشتر باید قیمت سطح مقاومت ۶۵ تا ۶۹ دلاری را بشکند.

لابت کوین

کاردانو ADA

این ارز از قیمت ۰.۱۳ دلار به سمت پایین حرکت کرد.  RSI هم وارد ناحیه ی منفی شد و میانگین های متحرک هم به سمت پایین در حرکت هستند.این می تواند خبر از افت قیمت تا ۰.۱۱ دلار بدهد. مگر اینکه دوباره قیمت ۰.۱۳ دلار را بدست بیاورد.

کاردانو

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx