چه بر سر بازار خونین فعلی ارز دیجیتال خواهد آمد؟

چه بر سر بازار خونین فعلی ارز دیجیتال خواهد آمد؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3626 نفر

چه بر سر بازار خونین فعلی ارز دیجیتال خواهد آمد؟

این روزهای بازار ارز دیجیتال برای بیت کوین و بسیاری از آلت کوین ها قرمز است. اما چه بر سر این رمز ارزها می آید؟ می دانیم ارزهای دیجیتال در حال رشد هستند. اعتماد مردم دنیا به ارزهای فیات مخصوصا دلار نیز در حال کاهش است. اما این روند رو به رشد برای دراز مدت است. برای اینکه بدانیم آیا در کوتاه مدت هم وضعیت به همین شکل است یا خیر، باید نگاهی به نمودارها بیاندازیم.

بیت کوین BTC

بیت کوین با خرید بالا در قیمت پایین مواجه شده بود. اما به نظر می رسد روند رو به رشد آن دستکاری شد! گرچه در دراز مدت پیش بینی می شود قیمت رشد خوبی داشته باشد، اما در کوتاه مدت اوضاع جور دیگری است. بیت کوین با اشتیاق کم خریداران در این قیمت مواجه شد. اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر برسد، این ریزش ممکن است تا ۱۰۹۰۰ دلار هم ادامه یابد. در صورتی که قیمت ۱۱۵۷۰ دلاری به سمت پایین رد نشود، می توان به ادامه ی روند صعودی امیدوار بود.

روند بیت کویناتریوم ETH

خرس ها شدیدا از سطح ۴۱۵ دلاری دفاع کردند و نمی گذارند این رقم رو به بالا رد شود. به نظر می رسد آنها در تلاش هستند قیمت را تا ۳۶۶ دلار پایین ببرند. اگر قیمت به ۳۶۶ دلار برسد، مدتی بین ۳۶۶ تا ۴۱۵ دلار می ماند. اگر قیمت از ۳۶۶ دلار پایین تر برود، افت آن تا ۳۲۱ دلار هم ممکن است. البته کماکان احتمال صعود تا ۴۴۶ دلار با رد شدن سطح ۴۱۵ دلاری ممکن است. اما احتمال آن کمتر است.

روند اتریومارز دیجیتال ریپل XRP

ریپل هم با عدم اشتیاق خرید روبرو شده است. اگر قیمت از ۰.۲۸ دلار پایین تر بیاید، ریزش آن تا ۰.۲۶ دلار ممکن است. اندیکاتور  RSI در حال تنزل به سطح میانه است. این یعنی میزان خرید در حال کاهش است. سطح ۰.۲۶ دلاری سطح مهمی است. اگر قیمت در ۰.۲۶ دلار با خرید بالا روبرو شود، احتمال رشد تا ۰.۳۲ دلار وجود دارد. در غیر این صورت امکان ریزش تا ۰.۲۴ دلار هم وجود دارد.

روند ریپل

بایننس کوین BNB

ارز رسمی صرافی بایننس در تلاش است تا قیمت را بالای ۲۲.۱۵ دلار که معادل میانگین متحرک نمایی است نگه دارد. البته به نظر می رسد اشتیاق گاوها برای خرید خیلی بالا نیست. اگر خرس ها بتوانند قیمت را تا ۲۱.۷ دلار پایین بیاورند، افت قیمت تا ۱۹.۸۶ دلار که معادل میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه است، ممکن است.

روند بایننس کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx