اگر می خواهید ضرر نکنید این تحلیل را بخوانید!

اگر می خواهید ضرر نکنید این تحلیل را بخوانید!
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3116 نفر

اگر می خواهید ضرر نکنید این تحلیل را بخوانید!

بیت کوین در بازه خاصی قفل شده است و شاهد تغییرات قیمت زیادی نبوده است اما چند آلت کوین با افزایش اندک در قیمت ها ممکن است به بالاتر از سطح مقاومت صعود کنند. رییس بانک مرکزی اروپا (ECB)، خانم Christine Lagarde از همه گیری ویروس کووید-۱۹ به عنوان یک کاتالیزور در استفاده از ارزهای دیجیتال در پرداخت ها در اتحادیه اروپا یاد کرده است.

وی انتظار دارد که در آینده مصرف کنندگان بیشتری به استفاده از پرداخت خدمات دیجیتال روی بیاورند. به منظور حمایت از دیجیتال سازی، بانک مرکزی اروپا یک گروه ویژه تشکیل داده است تا مزایا، خطرات و چالش های عملیاتی یوروی دیجیتالی را بررسی کرده و نتیجه تحقیقات خود را طی دو هفته آتی اعلام کند. اگرچه یک ارز دیجیتال بانکی در کوتاه مدت می تواند باعث افزایش سود مصرف کننده شود اما تداوم آن در آینده بعید به نظر می رسد زیرا اقدمات محرک اعلام شده در سرتاسر دنیا از ابتدای شیوع، اعتماد به ارزهای سنتی را کاهش داده است.

کاهش اعتماد به ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران را به سمت بازارهایی مانند بورس، طلا و ارزهای دیجیتال سوق داده است. بررسی های انجام شده توسط خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) نشان دهنده همبستگی و ارتباط بین طلا و بیت کوین (BTC) است که در ده سال گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است. این ارتباط نشان دهنده این موضوع است که سرمایه گذاران بیت کوین را مانند طلا سرمایه گذاری امنی تلقی می کنند.

با این حال، هر دارایی و سرمایه ای در برهه ای از زمان دچار اصلاح و تغییرات می شود. با این تحلیل ارز دیجیتال همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در حال حاضر گاوها در تلاش برای بالا بردن قیمت ها از بازه ۹۸۳۵ تا ۱۰۶۲۵ دلاری هستند. از آنجایی که نمی توان جهت شکست سطح ها را پیش بینی کرد، پیش بینی تغییرات در قیمت ها امر بسیار دشواری است.

نمودار روزانه بیت کوین

با توجه به سقوطی که بیت کوین اخیرا از سطح بالای ۱۲۴۶۰ دلاری داشت، میتوان اینگونه برداشت کرد که خرس ها دست برتر را دارند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سیر نزولی به خود گرفته است و در سطح ۱۰۷۹۸ دلاری قرار دارد. و شاخص (RSI) در منطقه منفی است که نشان دهنده ی سود فروشنده ها است.

درصورت کاهش قیمت ها توسط خرس ها به زیر ۹۸۳۵ دلار، می توان سقوط به ۹۰۰۰ دلار و حتی ۸۰۰۰ دلار را متصور بود که چنین ریزشی بسیار بد خواهد بود. هرچند اگر خرس ها موفق به استفاده از این فرصت نشوند، احتمالا، گاوها با شروع به خرید کردن، سعی خواهند کرد که قیمت ها را به بالای ۱۰۶۲۵ دلار برسانند. در صورت موفقیت گاوها، صعود به ۱۱۰۰۰ دلار و سپس ۱۲۴۶۰ دلار محتمل خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

در روز پنجشنبه ۱۰ سپتامبر، گاوها تلاش کردند که قیمت ها را افزایش داده و بالای ۰.۲۴ دلار نگه دارند که موفقیت آمیز نبود. این شکست حاکی از کاهش تقاضا در قیمت های بالا است. در نتیجه، ریپل دوباره به سطح حمایتی ۰.۲۳ دلاری سقوط کرد.

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که خرس ها موفق به پایین بردن قیمت ها تا زیر سطح ۰.۲۲ دلاری شوند، سقوط بیشتر محتمل خواهد بود و می توان سطح حمایتی بعدی را در بازه ۰.۱۹ دلاری تا ۰.۲۰ دلاری متصور بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه با سیر نزولی خود در سطح ۱۰۷۹۸ دلاری قرار گرفته است. و شاخص مقاومت نسبی (RSI) نیز منفی است که نشان دهنده ی دست برتر خرس ها در بازار است. اما در صورت بازگشت و صعود به سطح ۰.۲۵ دلاری، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می تواند تا ۰.۲۶ دلار افزایش پیدا کند. صعود از این سطح نشان دهنده برتری گاوها خواهد بود.

تحلیل چین لینک (LINK)

چین لینک موفق به شکست سطح مقاومتی ۱۲.۸۹ دلاری شد اما گاوها موفق به نگه داشتن قیمت ها بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه که در سطح ۱۳.۳۵ دلاری قرار دارد نشدند که این موضوع نشان دهنده فروش شدید توسط خرس ها بوده است.

نمودار روزانه چین لینک

اگر خرس ها موفق به حفظ فشار شوند و قیمت چین لینک را به زیر خط روند بکشانند، سقوط به ۸.۹۰ دلار ممکن خواهد بود. برعکس، در صورت افزایش قیمت ها از سطح خط روند، گاوها برای افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دوباره تلاش خواهند کرد که در صورت موفقیت آنها، قیمت ها به سطح خط روند افزایش خواهند یافت. شکست مقاومت احتمال صعود به ۱۷.۷ دلار و سپس به قله ۲۰.۱۱ دلاری را ممکن خواهد ساخت .

بیت کوین کش (BCH)

در چند روز گذشته بیت کویت کش در محدوده ۲۱۵ تا ۲۳۱ دلاری در معامله بوده است که نشان از عدم اطمینان خرس ها و گاوها از جهت حرکت بعدی است.

نمودار روزانه بیت کوین کش

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه با سیر نزولی خود در سطح ۲۴۸ دلاری قرار گرفته و شاخص RSI نیز زیر ۴۰ می باشد که نشان از حاکمیت خرس ها در بازار است. اگر خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر سطح ۲۱۵ دلاری شوند، سقوط به سطح بحرانی ۲۰۰ دلار ممکن خواهد بود.  شکست از این سطح حمایتی حتی می تواند باعث سقوط به ۱۴۰ دلار شود.برعکس در صورت افزایش قیمت ها به سطح ۲۳۱ دلار، احتمال رسیدن به سطح ۲۴۵ دلاری ممکن خواهد بود. بالاتر از این سطوح، حرکت به ۲۶۰ و بعد به ۲۸۰ دلار محتمل خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx