آیا پولکادات سولانای بعدی خواهد بود؟

آیا پولکادات سولانای بعدی خواهد بود؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1463 نفر

آیا پولکادات سولانای بعدی خواهد بود؟

پولکادات با توجه به افزایش حجم معاملات، هیجان سرمایه گذاران در خصوص پاراچین ها و موفقیت کوزاما می تواند سقف های قیمتی خود را جابجا کند. آیا پولکادات می تواند موفقیت سولانا را تکرار کند؟!

بعد از عدم موفقیت شبکه اتریوم در حل مشکل کارمزد تراکنش ها و ازدحام شبکه حتی با انتشار آپگرید لندن، پلتفرم های لایه یک موفق شده اند سهم بازار خود را به طور چشمگیری در طول ماه آگوست افزایش بدهند.

یکی از پروتکل هایی که عملکرد خوبی داشته است و انتظار میرود سقف قیمتی خود را جابجا کند، پولکادات است. پولکادات تمرکز ویژه ای بر تسهیل ساخت پل های بین زنجیره ای در بین شبکه بلاکچین های مختلف دارد.

داده ها نشان می دهند که DOT موفق شده قیمت خود را از کف ۱۰.۳۶ دلاری در ۲۰ جولای با ۲۰۵٪ افزایش به قله ۳۱.۷۰ دلار در ۳۱ آگوست افزایش بدهد. علیرغم این رشد چشمگیر، همچنان انتظار می رود این آلت کوین به روند صعودی خود ادامه بدهد.

نمودار DOT

نمودار DOT

پاراچین های آتی،‌ اکوسیستم بزرگی از پروژه ها که علاقه مند به راه اندازی در شبکه هستند و رشد مستمر حجم معاملات روزانه از جمله دلایلی هستند که چشم انداز روشنی برای این آلت کوین ترسیم کرده اند.

پاراچین ها و هیجان کاربران

یکی از بزرگترین محرک های اکوسیستم پولکادات، پاراچین ها هستند که در آن پروژه ها برای به دست آوردن یکی از جاهای خالی برای راه اندازی در شبکه رقابت می کنند.

رقابت سخت بین پروژه ها

دلیل دیگری که اخیرا در رشد پولکادات تاثیر چشمگیری داشته، مجموعه بزرگی از پروژه ها هستند که برای حضور و راه اندازی در شبکه پولکادات با یکدیگر سخت رقابت می کنند.

اکوسیستم DOT

اکوسیستم DOT

همانطور که در تصویر بالا می توان مشاهده کرد، طی سال گذشته اکوسیستم پولکادات از نظر پروتکل ها و زیرساخت های حمایتی، رشد گسترده ای داشته است و شبکه های بسیار کمی در تکرار انجام این مهم موفق بوده اند.

با انتظار پاراچین های پولکادات، انتظار می رود که این پروژه با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه بدهد. همین موضوع را می توان در کوزاما دید که تاکنون موفقیت آمیز بوده است.

افزایش حجم معاملات

دلیل سوم برای چشم انداز صعودی پولکادات، حجم معاملات روزانه است که حالا به سطح روزهای اوج بازار در ماه مه افزایش یافته است. داده ها نشان می دهند که حجم معاملات پولکادات با ۳۰۰٪ افزایش به قله ۵.۴۱ میلیارد دلار در ۳۱ آگوست رسیده است. یکی از دلایل رشد حجم معاملات پاراچین های کوزاما بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx