قبل از خرید اتریوم این مقاله را بخوانید

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 463 نفر

با نزدیک شدن به ادغام اتریوم، هیجان غیرقابل انکاری در بازار وجود دارد. همین امر در عملکرد قیمت اتریوم نیز مشهود است، این هیجان باعث شد که قیمت به بالای سطح ۲۰۰۰ دلار برسد. اکنون، گرفتار شدن در جو و فومو آسان است. اما معامله گران ETH باید مراقب خطرات احتمالی پیش رو باشند. اتریوم طی چند روز گذشته جریان بالایی از سرمایه را ثبت کرد و این باعث افزایش بیشتر در نمودارش شد. انتظار می‌رود که فومو و هیجان پیرامون ادغام همچنان در حال افزایش باشد. با این حال، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که تا ادغام هنوز چند هفته باقی مانده است. سرخوشی، در نتیجه افزایش قیمت ، فرصت هایی را برای فروش غیرمنتظره نهنگ ها ایجاد می کند. از این رو احتیاط بسیار واجب ست.

بررسی ریسک لیکوئید شدن در پوزیشن های خرید اتریوم

از ۹ آگوست ، لیکوئید شدن در پوزیشن های خرید به شدت کاهش یافته است; زیرا قیمت به دنبال افزایش بیشتر بوده است. این امر موجب شده است که پوزیشن های خرید اهرمی در شرایط فعلی بازار رشد کنند. از سوی دیگر، تعداد لیکوئید شدن در پوزیشن های فروش بازار فیوچر در ۹ آگوست رشد شدیدی را ثبت کردند. اما این آمار از روز بعد شروع به کاهش کرد. در واقع، از آن زمان تا کنون چنین بوده است.

اتریوم

کاهش لیکوئید شدن پوزیشن های فروش نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال جهش به بازار صعودی هستند. در همین حال، در زمان انتشار مقاله، شاخص dormancy اتریوم در چهار هفته اخیر در پاییین ترین حد خود قرار داشت. این بدان معناست که سرمایه گذاران ترجیح می دهند سکه های خود را حفظ کنند تا در قیمت های بالاتر بفروشند.

اتریوم

شاخص dormancy اتریوم با مشاهدات مربوط به پوزیشن های خرید و فروش در بازار مطابقت دارد. علاوه بر آن، این داده ها تأیید می کند که تقاضای قوی برای ETH و فشار فروش پایین وجود دارد. با این حال، شایان ذکر است که تا ادغام هنوز چند هفته باقی مانده است. و خیلی چیزها ممکن است در این زمان اتفاق بیفتد. یک احتمال وجود دارد; این که نهنگ ها با وارد شدن به پوزیشن های فروش عظیم از این جریان های ورودی استفاده کنند. چنین حرکتی ممکن است منجر به لیکوئید شدن برخی از پوزیشن های لانگ شود. نتیجه، افزایش قابل توجهی در فشار فروش خواهد بود.

معاملات باز در بازار فیوچر اتریوم، در زمان انتشار مقاله، در بالاترین سطح خود در ۴ هفته گذشته است. دستکاری‌کنندگان بازار اغلب به دنبال چنین فرصت‌هایی در بازار هستند.

اتریوم

نتیجه گیری

در ۴ هفته آینده خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد، و این شامل یک اصلاح قابل توجه است که توسط یک فروش بزرگ ایجاد می شود. چنین حرکتی پوزیشن های اهرمی را از بین می برد و به طور بالقوه باعث اصلاح قابل توجهی می شود. با این حال، توجه داشته باشید که این یک ریسک بالقوه کوتاه مدت است و لزوما بر عملکرد اتریوم در بلندمدت تأثیر نمی گذارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx