پیش بینی روند طلا، سهام و بیت کوین توسط یک تحلیلگر

پیش بینی روند طلا، سهام و بیت کوین توسط یک تحلیلگر
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1011 نفر

پیش بینی روند طلا، سهام و بیت کوین توسط یک تحلیلگر

در توییت منتشر شده توسط CryptoRank، تنها ۶.۳% از کل دارایی بیت کوین، یا ۱.۳ میلیون BTC در صرافی‌های رمزارزی نگهداری می‌شود. اگرچه کاهش تقاضا خبر جدیدی نیست. و این کاهش تقاضا از زمان هالوینگ بیت کوین که پاداش تولید هر بلاک نصف شده است رو به افزایش است.

برخلاف نگرانی‌های روز افزون، BTC‌ برخی مسیرهای مناسب را نشان داد. در زمان انتشار این خبر، در ۲۴ ساعت اخیر با ۶% افزایش قیمت همراه بوده است. اما این کافی است؟

و برنده …… است

Gareth Soloway، رئیس استراتژیست بازار در پلت‌فرم راهنمایی تکنیکال، InTheMoneyStocks.com، نگرانی‌های خود را در مصاحبه اخیر نشان داد. خب، نگرانی‌های حامیان BTC اما تقریبا کاملا متضاد با حامیان طلا. چرایی اینجاست که ظاهر می‌شود.

همانطور که پیش بینی می‌شد بیت کوین بهترین دارایی از نظر عملکردی را در سال ۲۰۲۱ بود. جدول زیر اطلاعات مشابهی را گزارش می‌کند.

عملکرد طلا، بیت کوین و سهام در 2021

اما این رشد قیمت در سال ۲۰۲۲ نیز ادامه خواهد داشت؟ طلا در سال ۲۰۲۲ عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین و بازار سهام خواهد داشت.

من دیدگاه صعودی به طلا دارم. من فکر می‌کنم که طلا عملکرد بهتری در سال ۲۰۲۲ خواهد داشت. و شما می‌توانید کنج صعودی را به زیبایی در چارت قیمتی مشاهده کنید. پیشنهاد من این است که به سمت بالا یک رشد صعودی خواهیم داشت و شما یک حرکت صعودی را حداقل تا اوج قیمتی در سال ۲۰۲۰ را مشاهده خواهید کرد.

 

چارت قیمتی طلا

علاوه بر این، Soloway اعلام کرد که قیمت طلا به ۳،۰۰۰ دلار خواهد رسید. با توجه به تورمی افزایشی، تعداد و پتانسیل رشد در نرخ‌های بهره افزایش خواهد یافت. او پیش بینی کرد:

من تارگت قیمتی ۳،۰۰۰$ را برای طلا می‌بینم. در نهایت شما مجبور هستید اعداد تورم را در نظر بگیرید. زیرا این ارقام به ۲% بر نمی‌گردند. فدرال رزرو تیپرینگ را انجام خواهد داد، اما در نهایت مردم به طلا رو خواهند آورد.

 

اما چه اتفاقی برای شاه کوین میفتد؟

این تریدر یک نگرانی مبهم را برای شاه کوین ابراز کرد.

چارت قیمتی بیت کوین

 

ابتدا با نظرات مثبت سخنان خود را آغاز کرد. بیت‌کوین رشدهای قیمتی کوتاه مدتی را مشاهده خواهد کرد. Soloway انتظار دارد که با توجه به نوسانات قیمتی، بیت‌کوین تا سطح ۵۴،۰۰۰$ بالا برود. این افزایش قیمت در سه هفته پیش رو اتفاق میفتد. در حال حاضر، بیت‌کوین بالای ۵۱،۰۰۰$ معامله می‌شود. و در ۲۴ ساعت اخیر ۶% افزایش قیمت داشته است. اما نگرانی‌هایی برای بلند مدت وجود خواهد داشت.

Soloway‌ گفت:

نگرانی‌های ما چیزی است که در چارت قیمتی بلند مدت مشاهده می‌شود.

او انتظار دارد که رمزارزها در ۶ ماه آینده روند نزولی داشته باشند. قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا ۳۰،۰۰۰$ یا حتی ۲۰،۰۰۰$ در سال ۲۰۲۲ کاهش یابد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx