چارلز هاسکینسون: افزایش قیمت کاردانو در اولویت ما نیست

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، در یک پست وبلاگی اخیر به مباحثی همچون پذیرش و قیمت پروژه در دست توسعه خود پرداخته است.
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1107 نفر

چارلز هاسکینسون: افزایش قیمت کاردانو در اولویت ما نیست

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، در یک پست وبلاگی اخیر اعلام کرده که اعتقاد دارد که بلاکچین او مانند اینترنت همه جا حضور خواهد داشت، و توسط میلیاردها کاربر استفاده خواهد شد.

وی در پست خود در این خصوص ادامه داد:

دیدگاه ما این است که این پروتکل ها به اندازه اینترنت در همه جا حاضر باشند و میلیاردها نفر از آنها استفاده کنند. این مقیاس از پذیرش سال ها تا دهه ها طول خواهد کشید، نه هفته ها تا ماه ها. در نهایت این هدف بلند مدت است که مهم است.

افزایش قیمت

چارلز هاسکینسون همچنین گفت که کاردانو و پروژه ‌هایی مانند آن، دقیقا ضد ذهنیت فرهنگ استارتاپی و کامیونیتی های کریپتو است که در آن پیشرفت و افزایش ارزش باید به هر قیمتی حاصل شود.

چارلز هاسکینسون خاطرنشان کرد که پیشرو بودن در عرصه ارزهای دیجیتال یک امر بسیار دشوار است. به گفته او در هیچ جایی مانند کریپتو چنین انفجار ۲۴ ساعته اطلاعات، هک ها، پروتکل های جدید، مفاهیمی از NFT ها و متاورس و یک چشم انداز دائما در حال تغییر وجود ندارد.

شایان ذکر است که ظاهراً رویکرد کاردانو نتیجه داده است. همانطور که در ارزینجا خواندید، تعداد آدرس ‌های فعال در شبکه این پروژه از اکتبر تا نوامبر چهار برابر شده است. همزمان با این رشد، فعالیت‌ های آنچین افزایش یافته و هزینه تراکنش‌ های شبکه به طور متوسط از ۰.۴۵ دلار به ۰.۳۸ دلار کاهش یافته است.

همچنین گزارش اخیری که کریپتو کمپر (CryptoCompare) منتشر کرده نشان می دهد که در ماه اکتبر ۵۰,۵۰۶ آدرس فعال در بلاکچین کاردانو وجود داشت، در حالی که در ماه نوامبر این رقم به ۲۱۶,۰۷۲ آدرس افزایش یافته است.

به طور مشابه، تعداد آدرس‌ هایی که ADA را استیک کرده اند، از مرز یک میلیون فراتر رفت. در اوایل ماه جاری، این شبکه پس از پردازش ۲۰ میلیون تراکنش به نقطه عطفی در تاریخ خود دست یافت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx