تعداد آدرس‌هایی که ADA را استیک کرده‌اند به بیش از ۱ میلیون رسید

1 میلیون کیف پول کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1166 نفر

تعداد آدرس‌هایی که ADA را استیک کرده‌اند به بیش از ۱ میلیون رسید

تعداد آدرس‌هایی که ADA را روی شبکه کاردانو استیک کرده‌اند از یک میلیون هم گذشت. این اتفاق در حالی رخ داد که بازار درگیر کاهش ۴۰۰ میلیاردی در ارزش بازار بود.

با توجه به سایت Pool.pm، در حال حاضر بیش از ۱ میلیون آدرس وجود دارد که این رمزارز را استیک کرده‌اند. به گزارش کریپتوگلوب (CryptoGlobe)، در طی چند هفته اخیر; تعداد آدرس‌هایی که این رمزراز را استیک کرده‌اند; به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است. و تنها در مدت دوماه این تعداد به بالای ۱۰۰،۰۰۰ آدرس جدید رسیده است.

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و مدیرعامل شرکت IOHK، در رابط با این رخداد با یک جمله ساده نظر خود را اعلام کرد:

ما انجامش دادیم!

در پاسخ به این جمله بسیاری از کاربران پرسیدند که چگونه می‌توانند ADA را استیک کنند.

داده‌های درون شبکه

با توجه با داده‌های دیگر مرتبط با کاردانو، PoolTool; حدودا کاردانوهای استیک شده به ارزش ۳۱ میلیارد دلار رسیده است. این بدان معنی است که بیش از ۷۱٪ از عرضه آن برای سرمایه‌گذاران درآمدی برای کمک به ایمن سازی شبکه کسب می کند. وجوه در مجموع در ۲۹۶۶ استخر استیک شده‌اند.

در اوایل سال میلادی; قیمت ADA به طرز چشم گیری افزایش یافت که به دلیل هاردفورک آلونزو (Alonzo) بود. این آپدیت توانایی راه اندازی قراردادهای هوشمند بر روی شبکه را فراهم می‌کند; که مزیت رقابتی آن با اتریوم، بایننس اسمارت چین و سولانا محسوب می‌شود.

هاردفورک گوگن

هاردفورک آلونزو بخشی از آپدیت عصر گوگن (Goguen) شبکه است; که به افتخار پرفسور آمریکایی در حوزه علوم کامپیوتر از دانشگاه کالیفرنیا و دانشگاه آکسفورد نام گذاری شده است. عصر گوگن بعد از فاز شلی (Shelley) راه اندازی می‌شود; که در آن کاردانو به یک بلاک‌چین غیرمتمرکز تبدیل می شود. و در آن اعضای کامیونیتی تایید کننده‌های تراکنش می‌شوند.

قیمت ADA پس از ثبت قیمت تاریخی خود در ۳ دلار; در زمان انتشار خبر به ۱.۳ دلار کاهش یافت. در آغاز سال میلادی، قیمت ADA حول و حوش ۰.۱۲ دلار بود.

در ماه می، شبکه کاردانو یک رویداد تاریخی را به دلیل عبور از یک میلیون کیف پول ثبت کرد. این رویداد زمانی اتفاق افتاد که هزاران کیف پول جدید روزانه ساخته می‌شد که احتمالا به دلیل پیش بینی راه اندازی قرار دادهای هوشمند روی این شبکه بود.

در اوایل همین ماه میلادی، شبکه کاردانو یک رویداد دیگر که شامل پردازش بالای ۲۰ میلیون تراکنش بود را به ثبت رساند. این رویدادها زمانی اتفاق افتادند که کامیونیتی کاردانو پیش بینی‌کرد که صرافی‌ها غیرمتمرکز کاردانو راه اندازی خواهند شد.

برای مشاهده اخبار به روز ارزهای دیجیتال، لطفا وبلاگ خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx