چارلز هاسکینسون از انتشار فناوری های جدید برای کاردانو خبر داد 

چارلز هاسکینسون از انتشار فناوری های جدید برای کاردانو خبر داد 
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1272 نفر

چارلز هاسکینسون از انتشار فناوری های جدید برای کاردانو خبر داد

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو،‌ به فادهای منتشر شده در توییتر در آستانه یک آپدیت جدید برای این پلتفرم واکنش نشان داد. وی همچنین از راه اندازی فناوری های جدید خبر داد.

هاسکینسون که در حال حاضر در افریقا به سر می برد، جزییات جدیدی در خصوص این تور کاری منتشر کرد. وی گفت که در طی این سفر ملاقات بسیاری داشته است. و در طی این دیدارها با مدیرعامل شاپ رایت (ShopRite) و تیم نوآوری این غول خرده فروشی ملاقات کرده است.

فادهای توییتری

علاوه بر پرداختن به سفری کاری خود در افریقا، چارلز هاسکینسون همچنین گفت که در روزهای اخیر با اخبار منفی بسیاری پیرامون کاردانو و آپدیت پیش روی این پلتفرم مواجه شده است.

لازم به ذکر است که این آپدیت جدید که PAB نام دارد، در ابتدا برای اواخر اکتبر برنامه ریزی شده بود. اما به احتمال بسیار بالا این به روز رسانی اوایل ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

PAB که مخفف عبارت Plutus Application Backend است؛ یکی از ابزارهایی است که پس از اجرای هارد فورک آلونزو (Alonzo) به کاردانو افزوده شد. گفته می شود که این ابزار به توسعه دهندگان در استفاده از قراردادهای هوشمند کمک خواهد کرد.

به گفته هاسکینسون او در روزهای اخیر با حجم زیادی از FUD بخصوص در زمینه مقیاس پذیری و TPS یا همان تراکنش بر ثانیه مواجه شده است.

وی در پاسخ به این مسائل گفت که پلتفرم کاردانو همواره به رشد و توسعه خود ادامه می دهد. توسعه دهندگان نیز به صورت مستمر در حال یادگیری هستند.

چارلز هاسکینسون در پایان با قدرتمند توصیف کردن اکوسیستم کاردانو، گفت که محصولات تجاری بسیاری در حال آماده سازی در بستر کاردانو هستند. وی خطاب به کامیونیتی این پروژه و افرادی که همواره در حال انتشار فاد هستند، گفت که فناوری های بسیاری در سه الی ۹ ماه آینده در بستر این اکوسیستم منتشر خواهد شد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx