چرا اصلاح اخیر برای بیت کوین می تواند خوب باشد

چرا اصلاح اخیر برای بیت کوین می تواند خوب باشد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1120 نفر

چرا اصلاح اخیر برای بیت کوین می تواند خوب باشد

اصلاح اخیر بیت کوین از بالاترین سطح قیمتی خود باعث ایجاد وحشت در بین سرمایه گذاران شده است. اما برخی از تحلیلگران این اصلاح را نشانه بدی نمی دانند. در این اصلاح قیمت BTC به زیر ۵۵,۰۰۰ دلار نزول کرد. و اینگونه سرمایه گذاران تصور کردند که بازار نزولی فرا رسیده است. از بین سرمایه گذران، آنهایی که به تازگی ورود کرده بودند،‌ بیشتر از بقیه تحت تاثیر این ریزش قرار گرفتند.

با این وجود، این اصلاح پس از یک عملکرد چشمگیر از بیت کوین رخ می دهد. اصلاحات بازار همیشه پس از روند صعودی، امری طبیعی و مورد انتظار هستند، اما تحلیلگران بازار باور دارند که این اصلاح خاص می تواند پیامدهای مثبتی برای این دارایی دیجیتال در آینده داشته باشد. اخیرا تحلیلگران BOOX Research تجزیه و تحلیل خود را از بازار و شرایط فعلی آن به اشتراک گذاشتند. به اعتقاد آنها این اصلاح برای BTC خوب بود و برای یک بازار سالم مهم است. و در واقع، گاوها باید قدردان آن باشند.

تحلیلگران BOOX Research همچنین گفتند که بازار علیرغم نزول ۲۰ درصدی خود، به هیچ عنوان به زمستان کریپتو حتی نزدیک هم نشده است. از نظر آنها حفظ قیمت بیت کوین بالای حمایت روانی ۵۰,۰۰۰ دلار، نشان دهنده قدرت روند حرکتی این ارز دیجیتال است.

چرا اصلاح اخیر برای بیت کوین می تواند خوب باشد

نمودار BTC

حرکت به سمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار

این تحلیلگران نیز همانند بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به سطح ۱۰۰,۰۰۰ دلار صعود خواهد کرد. اما قطعا مسیر دستیابی به این مهم برای این ارز دیجیتال پر از موانع خواهد بود. به اعتقاد آنها بیت کوین باید در ابتدا سطح ۶۰,۰۰۰ دلار را پس بگیرد. سپس، با عبور از سطح ۷۵,۰۰۰ دلار، سال آینده میلادی سطح ۱۰۰,۰۰۰ دلار را لمس کند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx