چرا به روز رسانی یونی سواپ مورد استقبال قرار گرفته است؟

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1810 نفر

چرا به روز رسانی یونی سواپ مورد استقبال قرار گرفته است؟

اخیرا در مورد به روزرسانی نسخه سوم پروژه ارز دیجیتال یونی سواپ گزارش ها و اخبار زیادی وجود دارد.

صرافی غیرمتمرکز (DEX) جزئیات آپدیت نسخه سوم یونی سواپ را، که طرفداران و منتظران زیادی دارد، منتشر کرد.

اکنون این صرافی به ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال اجازه می دهد تا بازار مبادلاتی خود را در سطح قیمت های سفارشی انجام دهند و چندین ردیف قیمت را معرفی می کنند.

در مورد جزئیات کلی نسخه سوم یونی سواپ، گفته شده است که انعطاف پذیرترین و کارآمدترین ورژن آن است و همه چیز برای ارائه به کاربران آماده است.

دو تغییر عمده ای که توسط یونی سواپ معرفی شده است “نقدینگی متمرکز” و “لایه های چندگانه” است.

مورد اول به ارائه دهندگان اجازه می دهد دامنه قیمت هایی را که می خواهند تأمین سرمایه کنند را کنترل کنند و مورد دوم به دلیل ریسک بیشتر برای تأمین سرمایه، ضررهای کاربران را جبران می کند.

بیش از ۴ میلیارد دلار بر روی پلتفرم (DEX) “قفل” شده است و معامله گران هر روز میلیون ها دلار ارز دیجیتال، به شیوه ای غیر قابل اعتماد و غیر حضوری مبادله می کنند که به نوبه خود، از یک قرارداد هوشمند اتریوم برای مطابقت با معاملات بین هر کاربر استفاده می کند.

درست همین مورد باعث شد که برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه کاربران در نسخه اول یونی سواپ؛ این به روز رسانی انجام شود.

برای همین تأمین کنندگان، سرمایه خود را برای اطمینان از عملکرد روان و موثر یونی سواپ به خطر می اندازند و میزانی از هزینه های مربوط به هر معامله را، کسب می کنند. علاوه بر این، آنها (LP) را دریافت می کنند که می تواند در سایر مبادلات برای کسب بازده قرار گیرد.

‏ هنگامی که توکن ها به یک مجموعه نقدینگی ارز دیجیتال واریز می شوند، این پلتفرم به طور خودکار رمز جدیدی را تولید می کند که سهم سپرده گذار از آن مجموعه را نشان می دهد. ‏این رمز ارائه دهنده نقدینگی (LP) نامیده می شود و می تواند برای بسیاری از توابع هم در بستر اصلی آن و هم در سایر برنامه های مالی غیرمتمرکز استفاده شود.

پیش از این، (LP) به طور مداوم با تمام قیمت ها و نرخ های بازار عرضه می شد و بیشتر سرمایه ها بدون استفاده باقی مانده و منجر به لغزش معامله گران می شد. اما با نقدینگی متمرکز، (LP) را می توان در محدوده بسیار خاصی از قیمت ها به کار گرفت.

این مورد امکان را برای معاملات با لغزش کم فراهم می کند در حالی که به (LP)ها اجازه می دهد کارمزد بیشتری کسب کنند.

پروژه یونی سواپ، این اجازه را می دهد تا بهره وری بیش از ۴۰۰۰ برابر برای (LP) ها که نقدینگی را به یک محدوده قیمت ۰.۱۰٪ اضافه می کنند، افزایش یابد. به همین ترتیب، این مورد، ویژگی های دیگری مانند انعطاف پذیری را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

به طور کلی ارتقا نسخه سوم در شبکه های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت و بسیاری از چهره های ارز دیجیتال نظرات خود را در مورد این نسخه به اشتراک گذاشتند. مایا زهوی ، پیشکسوت ارز دیجیتال و بنیانگذار انجمن صنعت بلاکچین اسرائیل گفت که جنبه های کلی نظارتی یونی سواپ برای سایر پروژه های موجود در این حوزه مفید واقع می شود.

اگر پروژه های مربوط به یونی سواپ بتوانند برنامه های نظارتی خود و نحوه FATF را برای نسخه سوم آن اعمال کنند، واقعاً برای بسیاری از پروژه های ارز دیجیتال مفید خواهد بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx