حجم بازار تتر از ۴۰ میلیارد دلار فراتر رفت و طی ۱۲ ماه ۱۰ برابر رشد کرده است!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1478 نفر

حجم بازار تتر از ۴۰ میلیارد دلار فراتر رفت و طی ۱۲ ماه ۱۰ برابر رشد کرده است!

تتر (USDT) روز چهارشنبه با پشت سر گذاشتن ۴۰ میلیارد دلار سرمایه در بازار، رشد سریع سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در یک سال گذشته را برجسته تر کرد و بعد از بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین، چهارمین ارز دیجیتال بزرگ شده است.

در مارس ۲۰۲۰، سقف بازار تتر ۴ میلیارد دلار بود! که اکنون با این میزان بازار در مدت کمتر از یک سال در حدود ۱۰۰۰% رشد داشته است.

همانطور که می دانیم تتر یک بیت کوین پایدار (دلار دیجیتال) محسوب می شود و میزان عرضه آن تقاضای بازار برای ارزهای دیجیتال را نشان می دهد. طبق گفته پلتفرم تجزیه و تحلیل مساری، در حال حاضر تسلط تتر در بازار در حدود ۶۷٪ است.

تتر ارز پیشنهادی چند صرافی بزرگ از جمله صرافی بیتفینکس Bitfinex است که یکی از بازارهای خدماتی ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

اخیرا به دلیل اتهاماتی که گفته می شد تتر به دلار آمریکا متصل است، مورد بررسی جدی قرار گرفت و روابط شرکت پشتیبان آن با بیتفینکس نیز زیر نظر گرفته شد.

اوایل ماه گذشته در پرونده ای علیه تتر، پس از تسویه حساب بیتفینکس و تتر با دادستان کل دادگستری نیویورک، ترس، عدم اطمینان و تردید برطرف شد و این شرکت ها موظف شدند که ۱۸.۵ میلیون دلار به عنوان بخشی از تسویه حساب بپردازند و میزان ذخایر خود را برای دو سال آینده هر سه ماه یکبار گزارش دهند.

این موضوع باعث شد که تتر بتواند یکبار دیگر جای پای خود را محکم کند و بتواند به راحتی مورد اعتماد قرار گیرد. اکنون تتر توانسته است با خرید مستقیم از سمت کاربران و در مرحله بعدی تغییر به ارز دیجیتال مد نظرشان در بازار ارزهای دیجیتال نقش آفرینی کند.

 

با ما همراه باشید با معتبر ترین اخبار روز دنیای ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx