چرا بیت کوین (BTC) پس از ورود به کانال ۱۸ هزار دلاری به شدت افت کرد؟

چرا بیت کوین (BTC) پس از ورود به کانال 18 هزار دلاری به شدت افت کرد؟
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2647 نفر

چرا بیت کوین (BTC) پس از ورود به کانال ۱۸ هزار دلاری به شدت افت کرد؟

بیت کوین (BTC) پس از نزدیک شدن به بازه ۱۸۵۰۰ دلاری به شدت در صرافی های Binance و Coinbase سقوط کرد. این سقوط در حالی رخ داد که سفارش های فروش بزرگی در هر دو صرافی ثبت شده بودند. اما تحلیلگران ارشد بر این باور هستند که سرمایه گذاران نهادی با خریدهای خود این افت قیمتی را جبران خواهند کرد.

نمودار 15 دقیقه ای بیت کوین

نمودار ۱۵ دقیقه ای بیت کوین

دو دلیل افت سریع بیت کوین

دو دلیل مهم برای افت سریع بیت کوین با نزدیک شدن به بازه ۱۸۵۰۰ دلاری وجود دارد و این مسئله باعث شد سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم حتی با اصلاح شدیدتری روبه رو بشوند.

سد مقاومتی پیش رو

دلیل اول سطح ۱۸۵۰۰ دلاری است که می تواند بزرگترین سد مقاومتی پیش روی بیت کوین قبل از رسیدن این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود در کانال ۲۰ هزار دلاری باشد. بنابراین، این سطح برای خرس ها از اهمیت بالایی برخودار است، زیرا شکست این سد مقاومتی مسیر صعودی بیت کوین را هموار خواهد کرد.

سود دهی بیشتر آدرس ها

دلیل دوم این مسئله است که در حال حاضر بیشتر آدرس های بیت کوین در وضعیت مثبت قرار دارند. طبق گزارش Into the Block، هم اکنون ۹۹٪ آدرس های بیت کوین در وضعیت سود دهی هستند و همین مسئله باعث شده که برخی برای کسب سود دست به فروش بزنند و در نتیجه قیمت بیت کوین کاهش یابد.

با توجه به عملکرد گذشته بیت کوین می توان پیش بینی کرد که حجم خریدها به شدت افزایش پیدا خواهد کرد و خریداران به سرعت در این سطوح قیمتی نسبت به خرید بیت کوین اقدام خواهند کرد. همانطور که شاهدش بودیم، وقتی که بیت کوین در صرافی بایننس به سطح ۱۷۲۱۴ دلاری ریزش کرد، در مدت زمان کوتاهی موفق شد ارزش خود را به ۱۷۶۰۰ دلار افزایش بدهد.

دن تاپیرو (Dan Tapiero)، هم موسس ۱۰T Holdings، در مورد چشم انداز میان مدت بیت کوین بسیار خوش بین است و اعتقاد دارد که بازیگران نهادی و بزرگ این عرصه به سرعت افت قیمتی بیت کوین را جبران خواهند کرد.

نمودار ساعتی بیت کوین نشان می دهد که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در محدوده ۱۷۵۸۶ دلاری قرار دارد. درصورتی که قیمت بیت کوین بالای این سطح قیمتی باقی بماند، احتمال ریکاوری و رشد قیمت ها افزایش می یابد. در کل با در نظر گرفتن میانگین متحرک نمایی می توان گفت که احتمال ریکاوری و رشد دوباره بیت کوین از سقوط دوباره اش بیشتر است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx