چرا توییت های ایلان ماسک باعث رشد ۲۵ درصدی دوج کوین (Dodge) شد؟

چرا توییت های ایلان ماسک باعث رشد 25 درصدی دوج کوین (Dodge) شد؟
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2791 نفر

چرا توییت های ایلان ماسک باعث رشد ۲۵ درصدی دوج کوین (Dodge) شد؟

روز گذشته ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا،‌ در صفحه توییتر خود به دوج کوین (DODGE) پرداخت و در چند توییت به این رمزارز اشاره کرد. بلافاصله بعد از توییت های ماسک، قیمت این رمزارز ۲۵٪ افزایش یافت.

مدت های طولانی است که از علاقه ایلان ماسک نسبت به دوج کوین می گذرد. ماسک هر چند وقت یکبار دوست دارد که درباره بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال اظهار نظر کند. و معمولا اظهار نظرهای ماسک با واکنش شدید بازار همراه می شود.

آخرین باری که ماسک در مورد دوج کوین توییت کرد به ژوئیه سال ۲۰۲۰ برمیگردد. پس از توییت های ماسک قیمت دوج کوین بیش از ۱۴٪‌ در آن زمان رشد کرد.

دلیل رالی ۲۵ درصدی دوج کوین در نتیجه صحبت های ماسک بسیار ساده است. هاسو (Hasu) محقق ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد که “قیمت ها در این حوزه با توجه کردن افزایش پیدا می کنند”. بنابراین زمانی که توجه خاصی به یک رمزارز با ارزش بازار پایین شود، پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت ها وجود دارد.

نمودار یک ساعته دوج کوین

نمودار یک ساعته دوج کوین

روز گذشته،‌ ۲۰ دسامبر، توییت های ماسک فقط به دوج کوین محدود نشد و وی در ادامه در مورد بیت کوین نیز صحبت کرد. ماسک در توییتر خود نوشت:

بیت کوین کلمه امن است.

در ادامه ماسک در مورد دوج کوین توییت کرد و نوشت:

یک کلمه: دوج

همین توییت سه کلمه ای ماسک در توییتر غوغا به پا کرد و باعث رشد چشمگیر این رمزارز شد. اما شوخی های ماسک به اینجا ختم نشد و وی در ادامه بیو خود را به “مدیرعامل سابق دوج کوین” تغییر داد.

براساس داده های کوین مارکت کپ،‌ ارزش بازار دوج کوین در حدود ۵۴۹ میلیون دلار برآورد شده که در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال مطرح بازار مانند بیت کوین، اتریوم و توکن های دیفای از ارزش بازار کمتری برخوردار است.

و از آنجایی که دوج چهل و چهارمین ارز دیجیتال برتر در دنیا محسوب می شود، این ارز در مقایسه با بقیه رمزارزها حجم معاملاتی و نقدینگی پایین تری دارد.

رشد دوج نشانگر چیست؟

تحلیلگران تکنیکال و تریدرها به این موضوع اشاره می کنند که رشد دوج به شروع فصل آلت کوین ها در گذشته منجر شد. تریدری با نام مستعار Crypto Capo گفت:

هر فصل آلت کوین ها با پامپ دوج کوین شروع می شود.

احتمال ظهور فصل آلت کوین دیگری بالا می باشد چون در حال حاضر بیت کوین در بازه ۲۵ هزار دلاری با مقاومت رو به رو شده است.

این تریدر در خصوص بیت کوین گفت که احتمالا بیت کوین در ابتدا وارد کانال ۲۵ هزار دلاری شود، سپس تا ۲۱ هزار دلار سقوط می کند و از آنجا به سمت ۳۰ هزار حرکت خود را آغاز می کند:

نقشه راه احتمالی بیت کوین: ۲۵- هزار دلار، بعد ۲۱ – ۲۲ هزار دلار، سپس ۳۰ هزار دلار.

اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، بزرگترین ذینفعان احتمالا آلت کوین ها خواهند بود. و معامله گران برای جبران نوسانات نزولی بازار بیت کوین به دنبال تریدهای با ریسک بالا خواهند بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx