چرا ریپل (XRP) چندان موفق نبوده است؟

چرا ریپل (XRP) چندان موفق نبوده است؟
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2568 نفر

چرا ریپل (XRP) چندان موفق نبوده است؟

جامعه ارزهای دیجیتال مدت ها در انتظار این بوده است که از رمزارز ریپل (XRP) در بانک ها و موسسات مالی به صورت گسترده استفاده شود. اما متاسفانه تاکنون این مهم رخ نداده است.

ریپل که یک ارز دیجیتال متمرکز بر پرداخت است، سال دشواری داشته است. حالا در بحبوحه این شرایط نامساعد، مدیر تکنولوژی ریپل، دیوید شوارتز (David Schwartz) اخیرا برای گفتگو با کاربران و طرفداران ریپل به توییتر آمده است تا در خصوص اینکه چرا بانک ها تمایلی برای استفاده از این ارز دیجیتال به عنوان پلی برای پرداخت ندارند صحبت کند.

هفته گذشته در گفتگو با یکی از اعضای جامعه ریپل، دیوید شوارتز توضیح داد که موانع متعددی پیش روی ریپل قرار دارد که منجر شده بانک ها از این ارز برای مبادلات برون مرزی خود استفاده نکنند.

به اعتقاد شوارتز مسائلی از قبیل عدم شفافیت قانونی، بروز مشکلات در تدارکات و ارائه خدمات و همچنین ترس از انتقام جویی شرکا سبب شده که ریپل آنطور که باید و شاید مورد استفاده همگان قرار نگیرد.

شوارتز همچنین اظهار داشت که دلیل دیگر عدم تمایل بانک ها به استفاده از ریپل در مقیاس بزرگ، جدید بودن این ارز بوده است. بنابراین زمان بیشتری برای استفاده همگانی از این ارز نیاز است.

سال ۲۰۲۰ سال خوبی برای ریپل نبوده است. این رمرارز کاهشی معادل ۱۸.۶٪ در ارزش خود در مقایسه با سال گذشته و ۹۰٪ کاهش در مقایسه با روزهای اوج خود داشته است.

علاوه بر این، غول پرداختی پی پال نیز، ریپل را در لیست ارزهایی که ارائه خواهد کرد قرار نداده است. همچنین این ارز درحال حاضر با مشکلات حقوقی در خصوص مالکیت معنوی در استرالیا دست و پنجه نرم می کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx