چه دلایلی باعث افزایش قیمت ایاس (EOS) شده است؟

چه دلایلی باعث افزایش قیمت ایاس (EOS) شده است؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1613 نفر

چه دلایلی باعث افزایش قیمت ایاس (EOS) شده است؟

با ارتقای پروتکل ایاس (EOS) و همکاری با شرکت های معروفی همچون گوگل کلاود (Google Cloud)، قیمت این ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۸ به بالاترین سطح خود رسیده است. علاوه بر افزایش قیمت، میزان جذب سرمایه گذاران نهادی نیز افزایش چشمگیری داشته است.

در ۱۶ آوریل قیمت ایاس تا ۸.۴۹ دلار افزایش یافت. با این حال،‌ ساختار فعلی بازار این آلت کوین نشان می‌ دهد که همچنان احتمال صعود بیشتر وجود دارد.

هنگامی که بلاک وان (Block.one)، شرکت مادر ایاس، در سال ۲۰۱۸ برای توسعه نرم افزار EOSIO حدود ۴ میلیارد دلار بودجه جمع آوری کرد، این ارز مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. و در سه ماه گذشته ارزش این آلت کوین تقریباً سه برابر شده است.

نمودار EOS

نمودار EOS

از جمله دلایل رالی EOS از اواخر ژانویه می توان به موضوعاتی همچون راه اندازی مدل جدید ایاس پاورآپ (EOS PowerUp)، انتشار شبکه جدید ایاس EOSIO توسط بلاک وان و اعلام همکاری با گوگل کلاود به منظور بهبود فناوری دفتر کل توزیع شده با استفاده از رایانش ابری و ذخیره سازی اشاره کرد.

ارتقای پروتکل کاتالیزوری برای افزایش قیمت

با به توافق رسیدن بلاک وان در خصوص یکپارچه سازی مدل جدید پاورآپ ایاس که به منظور بهبود تخصیص منابع طراحی شده، روند حرکتی ایاس در ماه ژانویه قدرت گرفت.

ارائه این مدل، راه حل شبکه ایاس برای معضل کارمزد تراکنش ها است که در حال حاضر یکی از اصلی ‌ترین مشکلات شبکه‌ اتریوم است.

در این مدل جدید، کاربران می توانند با پرداخت کارمزدی کم، به مدت ۲۴ ساعت پهنای باند CPU و NET حساب کاربری خود را ارتقا بدهند. کاربران از این ویژگی می توانند برای رفع نیازهای معاملاتی خود استفاده کنند. یا اینکه از سپرده گذاری توکن‌ های خود درصدی از کارمزدهای تولید شده توسط بلاکچین عمومی ایاس را به خود اختصاص بدهند.

شبکه آزمایشی جدید محرک رالی ایاس

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شتاب حرکت EOS و رشد جامعه این آلت کوین شد، انتشار شبکه آزمایشی EOSIO  توسط بلاک وان بود.

براساس وب سایت این پروژه ، از جمله ویژگی های موجود در این شبکه آزمایشی جدید می توان به شبکه توزیع چند گره ای، ایجاد حساب بلاکچین با یک کلیک ، کاوشگر EOSIO تعبیه شده و تهیه اسنپ شات برای همگام سازی سریع گره های این شبکه اشاره کرد.

انتشار این شبکه آزمایشی جدید یکی از مهمترین عرضه های بلاک وان از زمان آغاز به کار این پروتکل در سال ۲۰۱۸ است، که باعث افزایش اعتماد به نفس در بین کاربران این آلت کوین شده است که نگران ترک مدیر ارشد فنی بلاک وان و خالق ایاس، دن لاریمر (Dan Larimer) در سال ۲۰۲۱ بودند.

جهش ایاس با همکاری با گوگل کلاود

در ۲ آوریل پس از اعلام خبر همکاری توسط گوگل کلاود، و نقش این شرکت در ایجاد انقلاب در فناوری دفتر کل توزیع شده این پروتکل با پردازش ابری محرمانه، ایاس جانی تازه گرفت و باعث جذب مجدد اعتماد سرمایه ‌گذاران شد.

داشتن چنین رابطه فعالی با شرکت گوگل باعث افزایش اعتبار EOSIO شده و ثبت صندوق ایاس در شرکت گری اسکیل در اواخر ژانویه دسترسی سرمایه گذاران نهادی به این اکوسیستم در حال رشد را افزایش داده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx