چگونه می‌توان NFT را استیک کرد؟ (قسمت دوم)

چگونه می‌توان NFT را استیک کرد؟ (قسمت دوم)
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1010 نفر

چگونه می‌توان NFT را استیک کرد؟ (قسمت دوم)

در سری آموزش‌های سریالی; ابتدا به بررسی این که NFT چیست و چه ویژگی‌هایی به آن اضاف شده است صحبت شد. سپس در رابطه با مفهوم استیک کردن NFT توضیحاتی ارائه شد. و حالا نوبت آن رسیده تا پلتفرم‌های استیک کردن NFT معرفی شود.

کجا می توانم NFT ها را به استیک کنم؟

از دسامبر ۲۰۲۱، بیشتر فرصت‌های استیکینگ NFT از بازی‌های برای کسب درآمد (Play to Earn) حاصل می‌شود. MOBOX و Zookeeper دو نمونه از این پروژه‌ها هستند. برخی از پروژه‌ها نیز در حال توسعه توانایی استیکینگ NFT در پلتفرم‌های خود هستند، مانند پلتفرم توکن‌های هواداری بایننس و دوج کپیتال.

موباکس (MBOX)

MOBOX یک متاورس بازی برای کسب درآمد است که فارمینگ DeFi را با NFTها ترکیب کرده است. این ابزار که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا NFT‌ها را استیک کنند و ارز دیجیتال اصلی خود، MBOX، را به عنوان جایزه دریافت کنند.

متاورس موباکس به نام  MOMOverse و NFT های آن با اسم MOMO شناخته می‌شوند. شما می توانید MOMO ها را از بازار NFT استخراج کنید، کسب درآمد کنید یا خریداری کنید. هر MOMO دارای کیفیت های مختلف و قدرت هش تصادفی است.

با استیک کردن MOMO های منحصر به فرد، می توانید توکن حاکمیت MBOX را فارم کنید. هرچه MOMO های بیشتری جمع آوری کنید، هر روز می توانید جوایز MBOX بیشتری دریافت کنید.

نه تنها توکن‌های غیرمثلی MOMO را می توان در سایر پلتفرم های دیگر نیز استفاده کرد، بلکه می‌توان NFT های پروژه های دیگر را نیز در پلتفرم MOBOX استیک کرد.

به عنوان مثال، شما می‌توانید از NFT‌های استیک شده در پلتفرم PancakeSwap در MOMOverse بدون اینکه لازم باشد آنها را در PancakeSwap از استیک در بیاورید استفاده کنید.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد وارد نبردهای تیمی شوید و در PancakeSwap جوایز استیکینگ را به صورت CAKE دریافت کنید و در عین حال از آن‌ها در بازی‌های MOBOX برای کسب جوایز MBOX استفاده کنید.

زووکیپر (ZOO)

زووکیپر (Zookeeper) یک DApp فارمینگ گیم‌فای است. این DApp شرایطی را برای استیک کردن NFT در استخرهای نقدینگی که دارای طلسم های مختلف هستند، فراهم می کند.

همه استخرهای نقدینگی در Zookeeper امکان فارمینگ دوگانه را فراهم می‌کنند، به این معنی که شما می‌توانید هم توکن ابزار ZOO و هم توکن گردآورنده نقدینگی WanSwap که علامت اختصاری توکن آن فن توکن WSLP است را به عنوان پاداش کسب کنید.

برای افزایش پاداش‌های سالیانه خود، می‌توانید توکن‌های خود را برای یک دوره مشخص، حداکثر تا ۱۸۰ روز استیک کنید. شما همچنین می توانید NFT هایی به نام ZooBoosters را استیک کنید و پاداش خود را به حداکثر برسانید و دوره استیک شدن WSLP خود را کاهش دهید.

ZooBoosters کارت‌های NFT هستند که می‌توان آن‌ها را در صندوق‌های طلایی خریداری شده در DApp یا با استیک کردن توکن‌های ZOO به دست آورد.

ایستگاه قدرتمند NFT در پلتفرم توکن هواداری بایننس

بایننس اولین صرافی رمزارزی است که خدمات شارژ NFT را ارائه می دهد. در پلتفرم توکن هواداری بایننس، دارندگان توکن می توانند NFT های پشتیبانی شده تیم مورد علاقه خود را شارژ کنند تا جوایز اضافی توکن بایننس را به دست آورند. توکن های هواداری بایننس، توکن های هستند که توسط باشگاه های ورزشی صادر می شوند.

توکن‌های هواداری بایننس به طرفداران ورزشی اجازه می‌دهد به امتیازات ویژه باشگاه، مانند تخفیف‌های انحصاری روی بلیت‌ها و اجناس محدود، حق رأی و تصمیم‌گیری در مورد مسائل باشگاه، که منحصراً برای دارندگان چنین توکن‌هایی محفوظ است، دسترسی داشته باشند.

ایستگاه قدرتمند توکن غیرمثلی در بایننس به نام PowerStation یک ویژگی نوآورانه بازی ساز در پلتفرم توکن هواداری بایننس است.

با شارژ کردن NFT های پشتیبانی شده در NFT PowerStation تیم های مربوطه; طرفداران می توانند دو آتیشه بودن خود را تقویت کنند و پاداش های اضافی توکن‌های هواداری بایننس را دریافت کنند. هرچه NFT ها بیشتری شارژ شوند، پاداش طرفداری بیشتری می توانند دریافت کنند.

جمع بندی

استیک کردن NFT به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از مجموعه‌های غیرفعال NFT خود درآمد بیشتری کسب کنند.

در همان زمان، استیکینگ NFT موارد استفاده جدیدی را برای NFTهایی ایجاد می کند که قبلا هرگز مورد بررسی قرار نگرفته بودند. شاید خیلی زود باشد که بگوییم، اما احتمالاً شاهد ایجاد فرصت‌های جدید استیکینگ NFT خواهیم بود. این اتفاق نه تنها برای کلکسیونرهای NFT، بلکه در صنعت بازی برای کسب درآمد و سایر حوزه هایی که با فناوری بلاک چین قدرت می گیرند نیز اتفاق خواهد افتاد.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx