چین لینک و نئو در روزهای پیشرو!

چین لینک و نئو در روزهای پیشرو!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3046 نفر

چین لینک و نئو در روزهای پیشرو!

همان طور که در تحلیل قبلی به آن پرداخته شد، در هفته گذشته با اصلاح بازارهای سهام ایالات متحده، طلا، نفت خام و بازار ارزهای دیجیتال، شاهد کاهش ارزش بیت کوین و سایر آلت کوین ها بودیم. چین لینک و نئو هم از این قاعده مستثنی نبوده اند. با سقوط ۲۱ درصدی بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار می توان انتظار ریزش ارزهای دیگر را نیز داشت.

چین لینک (LINK)

چین لینک (LINK) در تاریخ پنج سپتامبر به سطح ۹.۱۰ دلار سقوط کرد که بالاتر از سطح حمایتی ۸.۹۰ دلار و میانگین ساده متحرک ۱۰۰ روزه ۸.۶۹ دلاری قرار دارد. بازگشت قدرتمند از سطح حمایتی نشان دهنده این موضوع است که گاوها در قیمت های پایین به طور گسترده خرید کرده اند.


نمودار روزانه لینک

در حال حاضر گاوها برای افزایش قیمت ها فراتر از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه یعنی ۱۲.۲۹ دلار هستند. بالای این بازه قیمتی در سطح ۱۲.۸۹ دلار، خرس ها دوباره می توانند چالش ایجاد کنند. در صورتی که قیمت ها از این دو سطح سقوط کند، خرس ها برای نزول قیمت ها به زیر ۸.۹۰ دلار تلاش خواهند کرد. برعکس اگر گاوها موفق به افزایش قیمت ها تا بالای سطح ۱۲.۸۹ دلاری شوند، می توان انتظار حرکت در شیب صعودی را داشت. فراتر رفتن از این سطح نشان دهنده قدرت گاوها خواهد بود و احتمال رسیدن به قیمت ۱۷.۷۷ دلاری را نیز می توان داشت.


نمودار چهارساعتی لینک

نمودار فوق نشان دهنده این است که با کاهش قیمت ها به سطح ۹.۱۰ دلاری، گاوها شروع به خرید در سطوح پایینی کردند. گاوها دوباره برای خرید در کاهش دوم ۹.۷۵ دلاری وارد خرید شدند که نشانه مثبتی تلقی می شود زیرا تریدرها منتظر کاهش بیشتر قیمت ها برای خرید نشدند. اما بعید بنظر می رسد که خرس ها دست از تلاش بردارند و برای کم کردن سرعت بازگشت به سطح ۱۲.۸۹ دلاری کاری نکنند. اگر قیمت از این سطح پایین تر رود، باید انتظار نوسان قیمت در بازه ۸.۹۰ تا ۱۲.۸۹ دلاری را در طول چند روز داشت. اگر گاوها موفق به حفظ قیمت ها بالاتر از سطح ۱۲.۸۹ دلار شوند، این کار اولین نشانه برای پایان اصلاحیه خواهد بود.

نئو (NEO)

خرس ها موفق به پایین نگه داشتن قیمت ها زیر سطح ۱۶.۷ دلاری نشده اند که نشانه مثبتی است. این مهم نشان دهنده این مسئله است که گاوها بخاطر ترس حاضر به از دست دادن جایگاه کنونی خود نیستند.


نمودار روزانه نئو

میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه که به ترتیب در سطوح ۱۴.۹۸ و ۱۲.۸۹ دلار قرار دارند، روند صعودی به خود گرفته اند که حاکی از برتری گاوها است. هرچند که خرس ها دست از جنگیدن برنخواهند داشت و برای ایجاد مقاومت ۱۸.۷ و ۱۹.۵ دلاری تلاش خواهند کرد. اگر گاوها در سطوح پایینی ۱۶.۷ دلاری خرید کنند،‌ می توان انتظار ثبات کوتاه مدت در نرخ پایین را داشت. برخلاف این عقیده، اگر خرس ها قیمت را پایین بکشند و آنرا زیر ۱۶.۷ دلار نگه دارند، اصلاح می تواند تا میانگین متحرک ۵۰ و سپس ۱۰۰ روزه ادامه پیدا کند.


نمودار چهار ساعتی نئو

نمودار فوق نشان دهنده فروش خرس ها در هرفرصتی بوده است. اگر قیمت ها به نزول ادامه دهند، خرس ها برای تدوام اصلاح و رساندن قیمت ها به سطح ۱۶.۲ دلار تلاش خواهند کرد. برعکس، اگر گاوها موفق به افزایش قیمت شوند، این موضوع اولین نشانه قدرت خواهد بود که می تواند موجب خریداری بیشتر از سمت گاوها برای تداوم افزایش قیمت ها شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx