کاربران مرورگر تور (Tor) مراقب بیت کوین خود باشند!

مرورگر تور
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3141 نفر

کاربران مرورگر تور (Tor) مراقب بیت کوین خود باشند

تحقیقات جدید بیان می‌کنند که مرورگر تور (Tor) در برابر حملات هکری برای دزدیدن بیت کوین آسیب پذیر است. ممکن است این مرورگر، که توسط محققان نیروی دریایی ایالات متحده ساخته شده است، در مواردی باعث دزدیده شدن بیت کوین شده باشد. طی تحقیقاتی که اخیرا انجام شده است، این مرورگر دچار ضعف های امنیتی است.

این مرورگر آمریکایی به منظور حفظ گمنامی کاربران در فضای اینترنت ساخته شده است. این موضوع توجه کاربران دارک وب را به خود جلب کرده است. طبق گفته‌ی nusenu، شخصی که این مشکل را کشف کرده است، این گمنامی همیشه اتفاق خوبی نیست. TOR برای اتصال کاربر به وب‌سایت‌ها از یک ساختار پوست پیازی (ساختار لایه‌ای) استفاده می‌کند. این مرورگر ترافیک اطلاعات را از طریق مسیرهای متعددی به طور تصادفی و رمزنگاری شده از یک سرور به سرور دیگر ارسال می‌کند. بدین ترتیب قبل از اینکه کاربر به سایت مقصد برسد، داده‌هایش به صورت رمزنگاری شده دست به دست می‌شوند.

در این مسیر که تور برای حفظ حریم خصوصی طی می‌کند، وقتی کاربر آدرس خود را برای نقل و انتقالات رمزارزها وارد می کند، هکر آدرس کیف پول خود را جایگزین آدرس اصلی می کند. سپس این انتقال مالی به کیف پول هکر وارد می شود. یعنی شخص بدون آنکه متوجه شود، ارز خود را به کیف پول شخص دیگری واریز می کند. همین مشکل مرورگر تور باعث شده است تا وب‌سایت های مرتبط با کریپتوکارنسی مورد حمله ی ساکنان دارک وب قرار گیرد.

هنوز معلوم نیست چقدر بیت کوین با این روش دزدیده شده است، اما به احتمال زیاد تعداد زیادی از افراد به خاطر این مرورگر آمریکایی دارایی خود را از دست داده‌اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx