کاردانو از نظر حجم تراکنش ها از اتریوم پیشی گرفت

کاردانو از نظر حجم تراکنش ها از اتریوم پیشی گرفت
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1120 نفر

کاردانو از نظر حجم تراکنش ها از اتریوم پیشی گرفت

داده های منتشر شده توسط شرکت مساری (Messari) نشان می دهند که بلاکچین کاردانو دومین بلاکچین فعال از نظر حجم تراکنش ها بوده است.

براساس این داده ها، در ۲۴ ساعت گذشته، بلاکچین کاردانو بالغ بر ۱۸ میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده است. با این رقم این رمزارز در کنار بیت کوین با ۲۱ میلیارد دلار حجم تراکنش قرار گرفته و رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

قطعا این موضوع برای این بلاکچین اثبات سهام یک موفقیت چشمگیر محسوب می شود. نکته دیگری که بسیار جلب توجه کرده هزینه کل تراکنش ها بوده است. طبق داده ها، کل کارمزد پرداخت شده توسط کاربران برابر با ۹۲,۰۰۰ دلار بوده است.

این مهم بار دیگر بیانگر مقیاس پذیری و کارآمدی بلاکچین کاردانو است. از دیگر ویژگی های برجسته این بلاکچین می توان به تعامل پذیری آن با سایر بلاکچین ها از طریق سایدچین ها اشاره کرد.

علیرغم همه قابلیت های خود، کاردانو همواره در تلاش بوده که شبکه خود را مقیاس پذیر و کارآمدتر کند. در حالی که این شبکه قابلیت پردازش ۲۵۷ تراکنش در ثانیه را دارد، کاردانو می خواهد با آپگرید جدید خود به نام هایدرا، این رقم را به ۱ میلیون تراکنش در ثانیه افزایش بدهد.

اتریوم در رتبه سوم

داده های مساری همچنین نشان می دهند که اتریوم بعد از کاردانو با پردازش ۹.۳ میلیارد دلار تراکنش در ۲۴ ساعت گذشته، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

از دیگر شبکه های فعال می توان به دوج کوین و ریپل اشاره کرد که به ترتیب ۱.۱۳ میلیارد دلار و ۵۳۳ میلیون دلار را پردازش کردند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx