استیکینگ رمزارز کازماس (ATOM) در کوین بیس (Coinbase)

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

استیکینگ رمزارز کازماس (ATOM) در کوین بیس (Coinbase) صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase) که در سان فرانسیسکو مستقر است، امروز اعلام کرد که کاربران از امروز می توانند با استیک کردن توکن های کازماس (ATOM) سود ۵ درصدی کسب کنند. قبلا در ماه می صرافی کوین بیس از پاداش استیک کردن تزوس (Tezos) خبر […]

استیکینگ رمزارز کازماس (ATOM) در کوین بیس (Coinbase)

استیکینگ رمزارز کازماس (ATOM) در کوین بیس (Coinbase)

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase) که در سان فرانسیسکو مستقر است، امروز اعلام کرد که کاربران از امروز می توانند با استیک کردن توکن های کازماس (ATOM) سود ۵ درصدی کسب کنند.

قبلا در ماه می صرافی کوین بیس از پاداش استیک کردن تزوس (Tezos) خبر داده بود. لازم به ذکر است که استیک این رمزارز فقط برای کاربران کشورهای آمریکا، بریتانیا، فرانسه، اسپانیا و هلند ممکن بود. اما حالا صرافی کوین بیس در اعلامیه خود گفته است که استیک کردن کازماس برای کاربران بلژیکی نیز ممکن خواهد بود.

با این حرکت، کوین بیس بازار دیگری از اتحادیه اروپا را به قلمرو خود اضافه کرده است. این تحول می تواند نتیجه اعلامیه اخیر بانک مرکزی اروپا در خصوص بسته مالی دیجیتال باشد. هدف از ارایه این بسته شفاف سازی مقررات مربوط به شرکت ها و تریدرهای ارزهای دیجیتال است.

صرافی کوین بیس در بیانیه خود افزود:

ما بر روی ارایه مزیت های ارزهای دیجیتال به کاربران خود به آسان ترین و امن ترین روش ممکن تمرکز کرده ایم. هر چه بیشتر ما برای دسترسی همه به رمزارزها تلاش کنیم، اقتصاد و ارزهای دیجیتال سریع تر رشد خواهند کرد.

صرافی کوین یس ادعا می کند که از زمان راه اندازی سرویس استیکینگ در آمریکا کاربران این کشور موفق شده اند ۲ میلیون دلار سود کسب کنند. این موضوع همچنین نشان می دهد که استیکینگ در مقایسه با سرمایه گذاری در سهام ، اوراق قرضه و سایر اوراق بهادار سنتی برای این مشتریان سودآورتر بوده است.

نمودار هفتگی کازماس

رمز ارز کازماس با تداوم روند صعودی خود موفق شد با رشد ۷.۲ درصدی در ۲۴ گذشته ارزش خود را به 5.4 دلار افزایش دهد. این ارز دیجیتال رتبه هفتم از نظر سرمایه بازاری را از بین ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx