پروژه های NFT در صدر اهداف اکوسیستم کاردانو

پروژه های NFT در صدر اهداف اکوسیستم کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 794 نفر

پروژه های NFT در صدر اهداف اکوسیستم کاردانو

با نزدیک شدن به آپگرید هایدرا، کامیونیتی کاردانو بیش از پیش بر تداوم رشد و ارتقا این شبکه متمرکز بوده است.

کاردانو در حال حاضر در فاز Basho خود قرار دارد. هدف از این فاز، ایجاد یک اکوسیستم بهینه برای حمایت و رشد توسعه دی اپ ها بوده است. تاکنون این اکوسیستم رشد قابل توجهی را به ثبت رسانده و نزدیک به ۱۰۰۰ پروژه در دست توسعه بوده است.

تمرکز بر NFT ها

با اطمینان از عملکرد کاردانو، بیشتر تمرکز توسعه دهندگان، بالغ بر ۴۷٪، بر NFT ها بوده است. اخیرا یکی از هیجان انگیزترین اخبار در این خصوص، پیرامون رپر مشهور اسنوپ داگ بوده است. وی قصد دارد در همکاری با کلی نیشن (Clay Nation) توکن های NFT نمادین را به این شبکه بیاورد.

پروژه های NFT در صدر اهداف اکوسیستم کاردانو

پروژه های در دست توسعه

همانطور که می دانید بسیاری از بلاکچین ها بر تعامل پذیری و همکاری با یکدیگر متمرکز بوده اند. کاردانو نیز از این موضوع غافل نبوده و خود را در این بخش ارتقا داده است.

یکی از این تلاش ها راه اندازی K EVM بود که در اوایل امسال اجرایی شد. در اواخر ماه مارس نیز میلکومیدا (Milkomeda) راه اندازی شد. لازم به ذکر است که میلکومیدا یک پروتکل لایه ۲ است که قابلیت های EVM را به بلاکچین های غیر EVM می آورد. هم اکنون با این قابلیت کاربران می توانند دی اپ های اتریوم را در اکوسیستم کاردانو اجرا کنند.

ماه گذشته نیز پروتکل ADALend که در بستر کاردانو فعالیت می کند، از راه اندازی قابلیت های جدید خبر داد. این پروتکل یک پل ارتباطی را بین شبکه کاردانو با شبکه های Velas و BSC ایجاد کرده است.

افزایش ارزش کل قفل شده

بعد از راه اندازی قابلیت استیکینگ توسط کوین بیس، پروتکل Finance AADA که در بستر کاردانو فعالیت می کند، امکان استیکینگ AADA را راه اندازی کرد.

با تمرکز صرافی ها و پروژه ها بر این حوزه میلیون ها دلار وارد شبکه کاردانو شده است. تاثیر این موضوع را می توان در ارزش کل قفل شده این اکوسیستم مشاهده کرد که موفق شد از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کند.

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx