کاردانو (Cardano) به بزرگترین پلتفرم استیکینگ تبدیل شده است

کاردانو (Cardano) به بزرگترین پلتفرم استیکینگ تبدیل شده است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2309 نفر

کاردانو (Cardano) به بزرگترین پلتفرم استیکینگ تبدیل شده است

در چند سال گذشته کاردانو (Cardano) یک پروژه بسیار مهم در اکوسیستم ارزهای دیجیتال بوده است و بنیاد IOHK در حال توسعه و بهبود عملکرد کاردانو بوده است. با انجام و کامل شدن این تحولات در پشت صحنه، حالا کاردانو به عنوان بزرگترین شبکه استیکینگ در جهان ظهور کرده است.

کاردانو در صدر لیست

طبق داده های ارائه شده توسط Staking Rewards ، با استیک شدن ۶۹٪ از عرضه در گردش خود کاردانو به غیرمتمرکزترین شبکه تبدیل شده است. کاردانو به عنوان هفتمین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار (۱۰.۲۶ میلیارد دلار) از پولکادات پیشی گرفت و به بزرگترین شبکه استیکینگ تبدیل شد. ۶۰.۸۷٪ از عرضه در گردش پولکادات استیک شده است. بعد از پولکادات اتریوم ۲.۰ با استیک ۱.۵۳٪ از عرضه خود در رتبه بعدی قرار گرفته است.

بزرگترین پلتفرم های استیکینگ

بزرگترین پلتفرم های استیکینگ

مدیرعامل IOHK و بنیانگذار کارادانو با تایید این توسعه و پیشرفت خاطر نشان کرد که کارادانو همچنین “امن ترین” شبکه موجود است. کاربری در توییتر به نام olezigaba به مقایسه کاردانو با رقیب خود پولکادات پرداخت و گفت:

تجربه کاربری کاردانو چندین سال نوری از پولکادات فاصله دارد. من مدت ها پیش پولکادات را استیک کردم اما هنوز موفق نشدم چگونه بالانس خودم را ببینم. اما با کاردانو کار بسیار راحت است. این موضوع مزیت مهمی برای تازه واردها به این عرصه خواهد بود.

طبق تحلیلی که پیتر نیروپ (Pieter Nierop) انجام داده به طور متوسط ۲۵.۷ میلیون واحد کاردانو هر روز در طی هفت روز گذشته استیک شده است. و از طرفی ۱۵۰۰ کاربر جدید به طور همزمان به شبکه اضافه شده است و ۱۸۹۵ کیف پول جدید نیز در ۸ ژانویه ایجاد شده است.

بلاکچین پلتفرم کاردانو تلاش کرده است که در تمام ویژگی ها و کاربردها از DApss گرفته تا رأی گیری مورد استفاده قرار گیرد. بنیاد IOHK تلاش کرده تا سیستم کاردانو را از مدیریت خود مستقل کند و اخیراً fund3 را راه اندازی کرده است تا مشارکت کاربران را به مرکز اکوسیستم کاردانو تبدیل کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx