با منفی شدن بازار ارزهای دیجیتال در حدود ۶۰ میلیارد دلار سرمایه از بین رفت!

با منفی شدن بازار ارزهای دیجیتال در حدود 60 میلیارد دلار سرمایه از بین رفت!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2431 نفر

با منفی شدن بازار ارزهای دیجیتال در حدود ۶۰ میلیارد دلار سرمایه از بین رفت!

بعد از آنکه بیت کوین به کانال ۴۰ هزار دلاری ورود کرد، ارزش بازار ارزهای دیجیتال از یک تریلیون دلار فراتر رفت اما این دو روز گذشته، شرایط را به طور کامل تغییر داد.

براساس داده های منتشر شده توسط نامیکس (Nomics)، هم اکنون ارزش بازار به ۹۴۰ میلیارد دلار نزول کرده که حاکی از کاهشی ۱۷ درصدیٰ، معادل ۶۰ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته است.

شاخص های بازار ارز دیجیتال

شاخص های بازار ارز دیجیتال

تاثیرگذاری بیت کوین در کاهش ارزش بازار

یکی از ارزهایی بیشترین سهم را در این کاهش ارزش بازار داشته، بیت کوین است که در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۱۲٪ ارزش خود را از دست داده است و به نظر می رسد فعلا اصلاح این ارز پایان نخواهد یافت.

ارزهای دیگری مانند اتریوم، ریپل، لایت کوین و ایاس به ترتیب در حدود ۱۷، ۱۱، ۱۸ و ۲۲ درصد ارزش خود را در زمان نگارش این مطلب از دست داده اند.

افزایش حجم معاملات Dai

برخلاف بیشتر ارزهای دیجیتال که روند نزولی داشتند، ارزش بازار Dai در حدود ۴۵٪ و حجم معاملات این ارز دیجیتال ۱۲۳٪ افزایش یافت.

دلیل افزایش حجم معاملات Dai تلاش تریدرها برای مقابله با نوسانات بازار بوده است. ارزش ثابت این استیبل کوین باعث شده که تریدرهای بیشتری به این ارز علاقه مند شوند. این ارز به طلای دنیای ارزهای فیات مقایسه شده است.

بر اساس داده هایی که Whale Watch منتشر کرده یکی از دلایلی که باعث نوسان بازار شده است جابجایی مقادیر زیادی از بیت کوین در اخر هفته میلادی بوده است. داده ها نشان می دهند که ۳۸۷۵ واحد بیت کوین از کیف پول ناشناسی به کیف پول ناشناس دیگری منتقل شده است.

برخی از تحلیلگران بر این عقیده هستند که روند صعودی اخیر بازار به سقف خود رسیده و به همین دلیل بازار نیاز به اصلاح دارد اما برخی باور دارند که جا برای صعود همچنان وجود دارد.

برخی نیز اعتقاد دارند که نوسانات اخیر ممکن است مربوط به اتفاقات خارج از دنیای ارزهای دیجیتال باشد. در بریتانیا، HSBC از انتقال پول از صرافی ها به بانک ها جلوگیری کرد. این موضوع نشان می دهد که علیرغم علاقه شدید سرمایه گذاران نهادی به بیت کوین و ارزهای دیجیتال، اما این نوع از ارزها راه طولانی برای پذیرفته شدن در جامعه پیش روی خود دارند.

در وال استریت نیز وضعیت تعریف چندانی ندارد. بعد از اینکه روز جمعه S&P 500 شاهد اوج گیری بود اما حالا دیدگاه بازار منفی شده و بیشتر بازارهای مالی شاهد کاهش شاخص های خود بودند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

و

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx