کازماس و نئو شما را به سود خوبی می رسانند

کازماس و نئو شما را به سود خوبی می رسانند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3084 نفر

کازماس و نئو شما را به سود خوبی می رسانند

در کنار اوضاع نه چندان خوب و گنگ بیت کوین و اتریوم، کازماس و نئو در حال تجربه رشد قابل توجهی هستند و می توانند بسیار سودده باشند.

کازماس ATOM

شکسته شدن سطح مقاومتی ۷.۲۴ دلاری خبر بسیار خوبی برای سرمایه گذاران این ارز است. بررسی اندیکاتور ADX که بالای ۳۰ قرار دارد و بالاتر بودن +DI از -DI بیانگر برتری گاوها است. پس باید به روند صعودی امیدوار بود. اگر قیمت این ارز بالای این رقم حفظ شود، قیمت به ۸.۵ دلار و سپس ۱۰ دلار می رسد. در زمان نگارش این مطلب، قیمت این ارز در صرافی بایننس ۸ دلار است. البته اگر قیمت به زیر ۷.۲۴ دلار برسد، اوضاع متفاوت می شود. این موضوع قیمت را تا ۶.۶ دلار پایین می برد. به نظر می رسد با پایین رفتن قیمت تا این حد با استقبال بالای خریداران روبرو شود و دوباره روند صعودی آغاز شود. به هر دلیلی اگر کازماس در ۶.۶ دلار حمایت نشود، تا ۵.۴ دلار ریزش می کند.

روند کازماس

نئو NEO

اوضاع نئو هم به نفع گاوها است. اندیکاتور ADX در بالای ۵۷ ایستاده است . میانگین متحرک نمایی نیز در حال بالا آمدن از ۱۵.۳۸ دلار است.البته خرس ها در تلاش هستند تا این روند صعودی را در قیمت ۱۹.۸ دلار نگه دارند. این می تواند باعث یک اصلاح کوچک شود. احتمالا پس از رسیدن به این عدد و مواجهه با مقاومت خرس ها، قیمت اصلاح شده و سپس در ۱۶.۷ دلار حمایت می شود.

اگر این اتفاق بیفتد، گاوها دوباره تلاش می کنند تا روند صعودی را از سر بگیرند. این موضوع باعث افزایش قیمت تا ۲۰.۹ دلار می شود. با بالا آمدن قیمت تا این سطح، احتمالا این بار شاهد رشد نئو تا ۲۵ دلار خواهیم بود. البته همانطور که گفته شد قیمت باید حداقل در ۱۶.۷ دلار حمایت شود. اگر قیمت از این هم پایین تر برود، احتمالا نباید به ادامه ی روند رو به بالا امیدوار باشیم.

روند نئو

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx