کازماس منتظر یک ارتقا شبکه مهم است

کازماس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 442 نفر

انجمن حاکمیتی کازماس (Cosmos) ارتقاء v9-Lambda را تأیید کرده است. ارتقایی که به منظور افزایش امنیت شبکه و بازده برای اعتبار سنج‌ها انجام می‌شود.

انجمن کازماس با ۹۹.۹۹ درصد رای موافق به این پیشنهاد، رای اضافه کردن “امنیت افزوده (RS)” به زنجیره خود را تصویب کرد. ارتقای مورد انتظار قرار است در ۱۵ مارس ۲۰۲۳ با نام ارتقاء v9-Lamba منتشر شود. RS اولین نسخه از ویژگی امنیت بین زنجیره ای (ICS) کازماس است که به بلاکچین‌های اکوسیستم کازماس اجازه می دهد منابع اعتبارسنجی را برای بهبود امنیت به اشتراک بگذارند.

فقط پروتکل هایی که توسط حاکمیت کازماس تایید شده‌اند به عنوان زنجیره های مصرف کننده در به روز رسانی آتی اضافه خواهند شد. هشت زنجیره مصرف کننده کاندیدای بالقوه برای انتخاب هستند، از جمله Neutron، PolymerDAO، Duality، Stride، Simply Staking، FairBlock و Comdex.

امنیت زنجیره‌ای کازماس می‌تواند یک چرخه بازده واقعی را آغاز کند

ویژگی RS تا ۲۵ درصد از هزینه‌های زنجیره مصرف کننده را بین استیکرهای کازماس هاب (Cosmos Hub) توزیع می‌کند. پروتکل‌ها همچنین می‌توانند بخشی از تورم رمزی و جریان های درآمد را به استیکرهای ATOM اختصاص دهند. پیاده‌سازی ICS به زنجیره‌های مصرف‌کننده اجازه می‌دهد تا کاملاً روی رشد اقتصاد شبکه تمرکز کنند، زیرا اعتبار سنج‌های کازماس هاب امنیت قابل اعتمادی را در برابر حملات ۵۱ درصدی و هزینه‌های مضاعف فراهم می‌کنند. این بازده اضافی را برای استیکرهای ATOM به ارمغان می آورد و به زنجیره های مصرف کننده اجازه می دهد تا برای رشد بیشتر بهینه شوند.

پاداش استیکینگ برای ATOM پس از تعدیل تورم، ۶.۸۲ درصد با بازده سالانه ۲۴.۳۷ درصدی است. بازده اضافی زنجیره مصرف کننده بازده سالانه دارندگان ATOM را بهبود می بخشد و فعالیت خرید و استیکینگ را بیشتر تشویق می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx