کازماس در راه پیشرفت؛ بلاکچین نوترون راه اندازی شد

کازماس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 7032 نفر

روز پنجشنبه نوترون، اولین بلاک چین کازماس که با استفاده از امنیت تکثیر شده (replicated security) کار می‌کند، راه اندازی شد.

امنیت تکثیر شده به بلاکچین‌های موجود در اکوسیستم کازماس امکان می‌دهد که برای امنیت خود به مجموعه اعتبار سنج‌های Cosmos Hub تکیه کنند. با استفاده از این قابلیت، به جای این که بلاک چین امنیت خود را از طریق شبکه‌ای از اعتبار سنج‌ها حفظ کند از کاز‌ماس کمک می‌گیرد. با تکیه بر کازماس هاب، بلاک‌چین‌های اکوسیستم کاز‌ماس می‌توانند اهداف خود را (ارائه برنامه و سرویس‌ها) به روشی مقرون‌به‌صرفه محقق کنند.

نوترون به عنوان بستری برای صدور قراردادهای هوشمند با استفاده از CosmWasm، یک محیط محاسباتی در اکوسیستم کازماس، عمل می‌کند. هدف نوترون با همسویی نزدیک با Cosmos Hub و بهره مندی از امنیت بالای آن، ارائه برنامه های کاربردی قرارداد هوشمند برای اکوسیستم کاز‌ماس است.

آوریل دوتیل، مدیر کل شرکت نوترون، گفت:

“با همسویی نزدیک با شبکه کازماس و بهره مندی از امنیت بالای آن، ما توانسته‌ایم بر حل محدودیت‌های کراس چینی که برنامه‌های کاربردی در کازماس با آن مواجه بودند تمرکز کنیم.”

تیم نوترون گفت که امنیت تکثیر شده ارزش بیشتری برای Cosmos Hub به ارمغان می‌آورد و توسعه برنامه‌های پیچیده و متنوع را برای ATOM، دارایی اصلی هاب، امکان‌پذیر می‌سازد. دوتیل افزود:

«[امنیت تکثیر شده] باید به تقویت اکوسیستمی از زنجیره‌های نزدیک به هم در اطراف هاب کمک کند، که گاهی اوقات به عنوان منطقه اقتصادی ATOM از آن یاد می‌شود و همکاری بین اپلیکیشن‌ها را تقویت می‌کند.

نوترون پس از تصویب پیشنهاد حاکمیتی ۷۹۲ توسط جامعه کازماس در ۶ می راه اندازی شد. در حال حاضر زنجیره‌هایی که مایل به استفاده از امنیت تکثیر شده هستند، باید برای دریافت مجوز به Cosmos Hub مراجعه کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx