کره جنوبی برای ردیابی معاملات غیرقانونی رمزارزها قوانین سختگیرانه ای وضع خواهد کرد

کره جنوبی برای ردیابی معاملات غیرقانونی رمزارزها قوانین سختگیرانه ای وضع خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1297 نفر

کره جنوبی برای ردیابی معاملات غیرقانونی رمزارزها قوانین سختگیرانه ای وضع خواهد کرد

مقامات کره جنوبی روز دوشنبه پس از یک جلسه مفصل در خصوص نوسانات بازار ارزهای دیجیتال و استفاده بالقوه از دارایی های دیجیتال در پولشویی اعلام کردند که “هیچ معامله غیرقانونی با استفاده از ارزهای دیجیتال در این کشور نباید وجود داشته باشد”.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط Korea Herald، دولت کره قصد دارد قوانین سختگیرانه ای برای ردیابی معاملات غیرقانونی ارزهای دیجیتال در این کشور وضع کند.

کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی (FSC) از شرکت های مالی از جمله صرافی های ارزهای دیجیتال درخواست کرده تا میزان فعالیت های نظارتی خود را برای شناسایی جرایم این حوزه افزایش دهند.

در مارس ۲۰۲۱، کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای وضع مجازات سنگین نقض قوانین ارزهای دیجیتال در این کشور است. این کمیسیون همچنین از صرافی های ارزهای دیجیتال درخواست کرده تا معاملات مشکوک را گزارش کنند. کره جنوبی همچنین در نظر دارد قانونی در خصوص مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال در اواخر امسال وضع کند.

گو یون-چئول (Gu Yoon-Cheol)، رئیس دفتر هماهنگی سیاست های دولت روز دوشنبه گفت:

کاربران باید تصمیمات دقیقی در خصوص ارزهای دیجیتال اتخاذ کنند. زیرا دارایی های دیجیتال، که هیچ ارزش ذاتی ندارند، بیش از یک روش برای سرمایه گذاری، وسیله ای برای سوداگری هستند.

گزارش تراکنش های مشکوک

در آخرین گزارش Korea Herald ذکر شده که شرکت های مالی در این کشور موظف هستند معامله های مشکوک را ظرف سه روز کاری به واحد اطلاعات مالی کره (KoFIU) گزارش کنند. در همین راستا، KoFIU تحقیق مشترکی را با پلیس و مقامات مالیاتی محلی انجام خواهد داد.

علیرغم شرایط نظارتی نامشخص، بازار ارزهای دیجیتال در کره جنوبی در حال شکوفایی است. در مارس سال ۲۰۲۱، حجم کلی معاملات در صرافی های ارزهای دیجیتال، از کل حجم معاملات بزرگترین بازار بورس این کشور (KOSPI) پیشی گرفت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx