صفر تا صد: یوتراست، نوآوری کاربردی

utk
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1309 نفر

یوتراست، نوآوری کاربردی

یوتراست یک پلتفرم بلاکچینی نسبتا جدید  با هدف ادغام پرداخت‌های سنتی آنلاین و بلاکچین با یکدیگر است تا بهترین نوع هردو را بسازد.

این شرکت با استفاده از قدرت بلاک چین و ارزان‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر کردن پرداخت‌ها، مبادلات بین بازرگانان و مصرف‌کنندگان را ساده‌تر می‌کند. با استفاده از این روش احتیاجی به پرداخت هزینه‌‌های سنگین برای تبدیل و انجام تراکنش‌ها نیست. این پلتفرم پذیرش و ایجاد پرداخت بوسیله رمزارزها و کریپتوکارنسی‌ها را به‌جای مبادرت خارج از پرداخت‌های سنتی را برای همه علاقه‌مندان ممکن می‌سازد.

تمامی کارمزدهای این شبکه بوسیله توکن بومی UTK انجام می‌شود. که در سال ۲۰۱۷ میلادی طی یک حراج عمومی به بازار عرضه شد. این توکن ERC20 امنیتش را توسط بلاکچین اتریوم تضمین می‌کند.  در حال حاضر این ارز در لیست ۴۰۰ رمزارز برتر قرار دارد. و تعداد آن به ۵۰۰ میلیون واحد محدود است که ۴۵۰ میلیون واحد از آن در حال چرخش است. به‌ازای هر تراکنش در شبکه، مقداری توکن UTK سوزانده و از شبکه حذف می‌شود. در نتیجه هر‌چه‌قدر شبکه شلوغ‌تر شود، ارزش این توکن افزایش می‌یابد.

یوتراست اپلیکیشن HOLD را برای خرید و نگهداری رمزارزها و توکن بومی خود پیشنهاد می‌کند. برای استیک توکن UTK و کسب درآمد از آن‌هم به این برنامه احتیاج است.

این شبکه قابلیت تبدیل مستقیم ارزهای فیات به رمزارزها را توسط توکن خود میسر می‌کند و مدعیست که در حال همکاری با شبکه پرداختی PayPal وPundiX  است.

 

شیوه کار شبکه Utrust

در تراکنش‌های Utrust، خریداران ابتدا به دنبال میزبان‌هایی هستند که ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند. از طریق وب سایت یک میزبان ، خریداران می توانند ببینند که آیا Utrust تحت پوشش است یا خیر.

در این مرحله، کل هزینه پرداختی از خریدار دریافت می شود. این هزینه برای تبدیل ارزها به یکدیگر، پرداخت کمیسیون ۱ درصدی و  هزینه‌های شبکه است. پس از ثبت تراکنش، دریافت کننده با دریافت وجه مورد نظر می‌تواند عملیات تبدیل ارزها به یکدیگر را انجام دهد.

 

تیم سازنده

Nuno Correira یکی از بنیان‌گذاران این شبکه و مدیر اجرایی آن است. او از سال ۲۰۱۱ در صنعت رمزارزها فعال است. روبرتو ماکادو از دیگر بنیان‌گذاران این موسسه است که سابقه فعالیت در موسسات بین المللی مثل Uphold، AT&T و Airtel را دراد. بنیان‌گذار دیگر این شبکه، فیلیپ کاسترو، فارغ التحصیل رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه پورتو است. این تیم در حال حتضر با بیش از ۴۰ عضو در حال ارائه خدمات به کاربران خود است.

 

شبکه‌ای منحصر به فرد

یکی از جدی ترین مشکلات ارزهای دیجیتال، نوسانات قیمت است. Utrust با محافظت از فروشندگان در برابر نوسانات بازار و ارائه گزینه بازپرداخت به خریداران، قصد دارد از خریداران و فروشندگان در برابر اثرات آن محافظت کند.

تا زمانی که محصول خریداری شده توسط خریدار دریافت نشود، یوتراست معامله را ایمن می کند و به عنوان یک واسطه عمل می کند و موفقیت معامله را تضمین می کند.

کاربران ارزهای دیجیتال تمایل دارند از بیش از یک کیف پول و مبادله برای مدیریت دارایی های رمزنگاری خود استفاده کنند. Utrust با معرفی کیف پول بومی خود که به کاربران اجازه می دهد تراکنش های سریع و ایمن انجام دهند، این پیچیدگی را کاهش می دهد. این کیف پول موبایلی از پرداخت های درون زنجیره ای و خارج از زنجیره پشتیبانی می کند. علاوه بر این، به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را به فیات تبدیل کنند تا به جبران نوسانات قیمت کمک کنند.

 

جمع بندی

این رمزارز در حال حضار در رتبه ۳۳۲ بازار قرار دارد و توانسته با سرعت خود را به این رتبه برساند. به دلیل kcnd;d مقدار توکن در حال چرخش این شبکه به محدودیت عرضه آن; می‌توان آینده‌ای روشن برای این رمزارز متصور شد.

برای خرید و فروش رمزارزها بصورت مستقیم و با قیمتی واقعی می‌توانید به وبسایت ارزینجا مراجعه فرمایید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx