یورو با صحبت در مورد تحریم های جدید روسیه تحت فشار قرار گرفت

یورو با صحبت در مورد تحریم های جدید روسیه تحت فشار قرار گرفت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 972 نفر

یورو با صحبت در مورد تحریم های جدید روسیه تحت فشار قرار گرفت

دلار این هفته را بسیار مستحکم شروع کرد زیرا بازدهی اوراق خزانه داری با انتظارات افزایش سریع نرخ بهره ایالات متحده افزایش یافت، اما صحبت از ممنوعیت گاز روسیه باعث شد که یورو در پایین ترین سطح خود در سال ۲۰۲۲ باقی بماند.

یورو (EUR=EBS) به دلیل نگرانی در مورد خسارت اقتصادی ناشی از جنگ در اوکراین کاهش یافته است و آخرین خرید آن ۱.۱۰۴۷ دلار است، که فاصله چندانی با پایین‌ترین قیمت دوساله خود یعنی ۱.۰۸۰۶ دلار در ماه گذشته ندارد.

پس از آنکه مقامات اوکراینی و اروپایی نیروهای روسیه را به جنایات متهم کردند، وزیر دفاع آلمان روز یکشنبه گفت که اتحادیه اروپا باید در مورد ممنوعیت واردات گاز روسیه بحث کند، که این امر می تواند رشد و ارز را بهبود ببخشد.

اوکراین نیروهای روسیه را به انجام “قتل عام” در شهر بوچا متهم کرد اما وزارت دفاع روسیه آن را تکذیب کرد.

تحلیلگران Commonwealth Bank of Australia در یادداشتی اعلام کردند:

اخبار منفی در مورد جنگ یا افزایش بیشتر قیمت انرژی ممکن است باعث کاهش جفت ارز یورو/دلار به ۱.۰۸۰۰ دلار شود.

آنها با اشاره به صورتجلسه مارس فدرال رزرو که قرار است در روز چهارشنبه منتشر شود، افزودند:

با این حال، بهبود احساسات یا کاهش ارزش دلار به دنبال جلسات (فدرال رزرو) می‌تواند یورو/دلار آمریکا را به مقاومت صعودی در حدود ۱.۱۱۵۰ دلار برساند.

همچنین، صحبت از تحریم‌های جدید، روحیه عمومی را در معاملات اولیه محتاط نگه داشت و دلار در برابر دلار استرالیا و نیوزلند کمی افزایش یافت، که دلیل آن رشد ارزهای کالا و کاهش قیمت‌های صادرات است.

شاخص دلار آمریکا (DXY) در حدود ۹۸.۵۲۹ ثابت ماند.

داده‌های روز جمعه همچنین نشان داد که بیکاری در ایالات متحده در ماه گذشته به کمترین میزان در دو سال گذشته یعنی ۳.۶ درصد رسیده است و این داده به اندازه‌ای قوی است که موجب شده سرمایه‌گذاران در رابطه با تصمیم فدرال رزرو برای مقابله با تورم با افزایش شدید نرخ‌ بهره شرط بندی کنند.

قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو (۰#FF:) تقریباً ۴/۵ (چهار پنجم) شانس افزایش ۵۰ واحد پایه در ماه آینده را دارند و بازدهی دو ساله (US2YT=RR) به بالاترین سطح سه ساله ۲.۴۹۳۰% می رسد.

ین (JPY=EBS)، که هفته گذشته پس از افت تا سطح مشاهده شده در ماه مارس به دلیل انتظار افزایش نرخ بهره ایالات متحده در برابر بازده ژاپنی‌ها ثابت ماند، به زیر ۱۲۲ در هر دلار بازگشت و آخرین بار در ۱۲۲.۳۳ معامله شد.

جین فولی، استراتژیست ارشد Rabobank در لندن، می‌گوید:

ین خارج از این بازی نیست. یک دوره طولانی دیگر از فشار شدید فروش بر ین می تواند بر بانک ژاپن فشار بیاورد تا (سیاست) خود را دوباره بررسی کند. ما پیش‌بینی می‌کنیم قیمت دلار/ین در نیمه دوم سال به سمت سطح ۱۲۵ برسد.

دلار استرالیا (AUD=D3) آخرین بار ۰.۷۴۹۵ دلار خرید و در آستانه جلسه بانک مرکزی در روز سه شنبه ثابت بود و کیوی (NZD=D3) تا ۰.۶۹۰۵ دلار کاهش یافت.

پوند (GBP=D3) نیز در ۱.۳۱۵۵ دلار در نوسان بود.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx