کلمبیا و هشدار دوباره برای فرار مالیاتی از دارایی‌های رمزارزی

کلمبیا و هشدار دوباره برای فرار مالیاتی از دارایی‌های رمزارزی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1024 نفر

کلمبیا و هشدار دوباره برای فرار مالیاتی از دارایی‌های رمزارزی

سازمان مالیاتی کلمبیا وظیفه مالیات دهندگان را برای اعلام دارایی‌های دیجیتال در صورت های مالیاتی خود از امسال را دوباره یادآوری کرد. در رایزنی انجام شده توسط رسانه های داخلی، این سازمان به اطلاع عموم رساند که می‌تواند بررسی صحت اطلاعات دریافتی از مودیان را برای اطمینان از اجرای صحیح قوانین مالیاتی کشور انجام دهد.

مدیر سازمان مالیاتی، لیساندرو جانکو  (Lisandro Junco)، در مورد دارایی های رمزارزی و وضعیت مالیاتی آن ها در کلمبیا اطلاع داد. وی اعلام کرد:

حتی اگر یکی از عناصر دارایی های شما، دارایی دیجیتال باشد، باید بابت آن مالیات بپردازید.

همچنین این سازمان اعلام کرد که همه عناصری که به نوعی در قانون جزو دارایی محسوب می شوند، از جمله اوراق قرضه، سهام و رمزارزها باید اعلام شوند. به گفته شرکت حسابداری BDO کلمبیا، ماینرهای رمزارزها نیز باید میزان استخراج خود را اعلام کنند. زیرا آژانس، درآمدهای استخراج را نیز به عنوان درآمد طبقه بندی کرده است.

کاربرد و مجازات

در حالی که بیشتر ناظران مالیاتی هنوز به کاربران برای گزارش معاملات و دارایی های رمزارزی خود وابسته هستند، سازمان مالیاتی کلمبیا منابعی دارد که می تواند به آن کمک کند و فرار مالیاتی رمزارزی را تشخیص دهد.

جانکو اظهار داشت که DIAN در مبادلات مختلف اطلاعات با کشورهای دیگر مشارکت دارد و اسامی شهروندانی را که باید مالیات های مربوط به رمزارزها را اعلام کنند، ارائه می دهد. جانکو بیان کرد:

و کاری که ما انجام می‌دهیم این است که عنصر اساسی در برابر اظهارنامه مالیاتی را بررسی می‌کنیم، چه جایی برای عدم دقت، فرار یا به روز بودن آن وجود داشته باشد چه نداشته باشد.

جریمه های عدم اعلام مالیات بر ارزهای دیجیتال در کلمبیا دو برابر وجوهی است که در بیانیه مالیاتی لحاظ نشده است. طبق گفته جانکو، که از مالیات دهندگان دعوت کرد تا دارایی های ارزهای دیجیتال خود را اعلام کنند، کلمبیا در سه سال گذشته یک میلیارد دلار از مالیات های مرتبط با اقتصاد دیجیتال جمع آوری کرده است.

این مقام قبلاً مجموعه‌ای از اقدامات را اعلام کرده بود که برای تشدید کنترل استفاده از ارزهای دیجیتال برای تشخیص سریع‌تر فرار مالیاتی طراحی شده‌اند.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx