پیش بینی های ۲۰۲۳ برای کاردانو بسیار صعودی است

کاردانو
  • زمان مطالعه: ۴دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 526 نفر

حامیان کاردانو ادعا می کنند که سال ۲۰۲۳ یک سال بسیار صعودی برای اکوسیستم شبکه کاردانو و توکن بومی شبکه، ADA، خواهد بود. اخیرا در یک تاپیک توییتری، کاردان و سفیر جامعه کاردانو «ADA Whale» فاش کرد که چرا معتقد است سال آینده برای این شبکه عظیم خواهد بود.

“ADA Whale” اظهار داشت که با سیستم حاکمیت جدید در سال ۲۰۲۳، کار‌دانو قرار است جایگاه خود را تغییر دهد، جایی که کاردانو “بیشتر بازی می کند”.

با حکمرانی جدید، کاردانو خودمختار خواهد شد و شروع به گرفتن همه چیز در مسیرهای بلندپروازانه‌ خواهد کرد. به گفته این کارشناس، این به فضای بلاکچین شوکی وارد می کند و شرکت کنندگان در شبکه های دیگر نیز خواستار خودگردانی درون زنجیره ای می شوند. او نوشت:

«شوک واقعی به سیستم زمانی وارد خواهد شد که آنها متوجه شوند که پیوستن به یک جنبش جهانی دیجیتال مردمی که می‌خواهد جهان را بهبود بخشد، بر خود حکومت می‌کند و خزانه‌ای کاملاً پری در اختیار دارد، برای بسیاری جذاب‌تر از تبدیل شدن به یک جنبش خواستار بانکداری است.»

چگونه سیستم حکومتی جدید به کاردانو برتری می بخشد؟

“ADA Whale” تنها عضو انجمن کاردانو نیست که به دوره جدیدی که قرار است وارد شبکه شود، خوش بین است. در ماه اکتبر، مدیرعامل IOG، چارلز هاسکینسون، اظهار داشت که دوران ولتر به سایر بازیگران صنعت “چگونگی حکومتداری غیرمتمرکز” را آموزش خواهد داد.

در دوره ولتر اساساً کاردانو با معرفی سیستم های رای گیری و خزانه داری به منظور نشان دادن تمرکززدایی کامل شبکه، کاملاً خودمختار می شود.

طبق یک پست وبلاگ IOG، کار‌دانو در حال آزمایش مکانیسم‌های خزانه‌داری در پروژه کاتالیست (برنامه پشتیبانی اکوسیستم کاردانو) است که تحقیقات، آزمایش‌های اجتماعی و رضایت جامعه را برای ایجاد فرهنگ دموکراتیک باز در جامعه کاردانو ترکیب می‌کند. این ابتکار در نهایت شرکت‌های اصلی کاردانو مانند IOG، بنیاد کار‌دانو و Emurgo را از جایگاه هدایت شبکه حذف می‌کند و تمام تصمیمات پیشرفت آینده را در اختیار کل جامعه قرار می‌دهد.

این شبکه همچنین شروع به مشاهده مزایای ارتقاهای انجام شده در سال جاری کرده است، از جمله هاردفورک واسیل، که کارمزد تراکنش ها را کاهش داده و مصرف فضا را کاهش داده است.

در همین حال، قیمت ADA بسیار کمتر از بالاترین رکورد قبلی خود (ATH) یعنی حدود ۳ دلار که در سپتامبر ۲۰۲۱ به دست آمده بود، نوسان می‌کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx