توکن سوزی وی‌مید برای تثبیت قیمت WEMIX

وی‌مید
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

وی‌مید، توسعه‌دهنده بازی‌های بلاکچینی در کره جنوبی، امروز اعلام کرد که پس از حذف این توکن توسط چهار صرافی محلی در روز پنجشنبه، ارز دیجیتال بومی خود، WEMIX، را به ارزش ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده و آن‌ها را می سوزاند تا ارزش نزولی توکن را تثبیت کند.

وی‌مید گفت که دو توکن خود (WEMIX در شبکه اصلی خود و WEMIX Classic در بلاکچین کلایتن) را تا ۸ مارس ۲۰۲۳ با میانگین قیمت زمان‌بندی شده در صرافی‌های جهانی و پلتفرم مالی غیرمتمرکز شرکت (WEMIX.Fi) بازخرید کرده و می‌سوزاند. وی‌مید در یک پست وبلاگی گفت:

“به دلیل خاتمه جریان اخیر به دنبال حذف WEMIX توسط چهار صرافی رمزنگاری در کره، نرخ رشد کلی اکوسیستم به طور موقت مختل شده است و باعث ناراحتی همه افراد درگیر شده است.”

روز پنجشنبه، توکن WEMIX وی‌مید از چهار صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در کره جنوبی (Upbit، Bithumb، Coinone و Korbit) به دلیل گزارش اشتباه درمورد داده‌های ارز در گردش WEMIX حذف شد. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ قیمت توکن در روز جمعه پس از تعهد بازپرداخت، ۵۴ درصد به عقب برگشت و به ۰.۳ دلار رسید و پس از کاهش ۷۰ درصدی پس از خروج از فهرست صرافی‌ها، کمی بهبود یافت.

پس از اخراج از چهار صرافی، WEMIX Classic مبتنی بر کلایتن، توکن شرکت قبل از آخرین ارتقاء بلاکچین در ماه اکتبر، در صرافی محلی دیگری به نام GDAC فهرست شد. در همین حال، صرافی ارز دیجیتال OKX مستقر در سیشل نیز روز پنجشنبه WEMIX را از پلتفرم خود حذف کرد، اما طبق گفته کوین مارکت کپ، این توکن همچنان در ۱۳ صرافی خارجی دیگر از جمله هوبی و Gate.io معامله می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx