ارزش شرکت صندوق سرمایه گذاری ETF به بیش از ۲ میلیارد دلار رسید

ETF
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 361 نفر

شرکت ۲۱.co، صادرکننده ETF کریپتو (شرکت مادر ۲۱Shares)، اعلام کرده است که ۲۵ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری به رهبری مارشال ویس جمع‌آوری کرده است.

پس از آخرین تزریق سرمایه، ارزش این شرکت در حال حاضر ۲ میلیارد دلار است.

این شرکت همچنین گفت که ارزش‌گذاری پس از این دروه جمع اوری، آن را به «بزرگ‌ترین تک‌شاخ کریپتو سوئیس» تبدیل کرده است.
دور تامین مالی، که اولین دوره ۲۱.co در دو سال گذشته بود، همچنین شاهد مشارکت Collab+Curency، Quiet Ventures، ETFS Capital و Valor Equity Partners بود.
در بیانیه این شرکت آمده است :

“با این دور از تامین مالی، ۲۱. co به پیشبرد رشد سریع و هدفمند از طریق اولین محصولات در نوع خود، گسترش بازار کلیدی و جذب استعدادهای استراتژیک ادامه خواهد داد.”

طبق گزارشات، ۲۱.co سال ۲۰۲۱ را «با نرخ درآمد ۹ رقمی» به پایان رساند. حتی در دوران رکود بازار، گفته می شود که این شرکت شاهد جریان های ورودی پایدار بوده است.
در طول سال گذشته، ۲۱.co دارایی‌های جدید خالص ۶۵۰ میلیون دلاری را ثبت کرد که دارایی‌های تحت مدیریت در نوامبر ۲۰۲۱ به ۳ میلیارد دلار رسید.

زیرمجموعه آن – ۲۱Shares – همچنین چندین مدیر اجرایی را به کار گرفته است که وظیفه آنها کمک به گسترش این شرکت در کشورهای مختلف اروپایی و گسترش آن به خاورمیانه است.
ناشر محصولات سرمایه‌گذاری مستقر در سوئیس اخیراً برنامه‌هایی را برای معرفی سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی به طبقه دارایی و در عین حال حفظ انطباق با الزامات نظارتی در مناطق نشان داده است.
در ماه مه، ۲۱Shares با راه‌اندازی دو صندوق خصوصی که برای سرمایه‌گذاران معتبر در این کشور طراحی شده بود، وارد بازار ایالات متحده شد تا در معرض دارایی‌های کریپتو قرار بگیرند.
این شرکت قبلاً با مدیریت سرمایه گذاری ARK در تلاش برای راه اندازی یک ETF بیت کوین نقطه ای برای سرمایه گذاران ایالات متحده همکاری کرده بود که بعداً توسط SEC رد شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx