توقف وام های اتریومی آوه بخاطر فورک های احتمالی

آوه
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 362 نفر

به دلیل نگرانی کاربرانی که سعی در به حداکثر رساندن ایردراپ های (ETH)PoW دارند، آوه به توقف وام گرفتن اتریوم رأی داد. آوه به تعلیق استقراض اتریوم قبل از ادغام رای داده است که اکثریت ۷۷.۸۷ درصد به نفع آن است.

پیشنهادی برای توقف وام‌گیری اتریوم در دوره منتهی به ادغام اتریوم…

پیش از ادغام اتریوم، پروتکل آوه با خطر استفاده زیاد در بازار اتریوم مواجه است. توقف موقت وام اتریوم این خطر استفاده زیاد را کاهش می دهد.

این پیشنهاد بیان کرد که انگیزه این حرکت محافظت در برابر “استفاده زیاد اتریوم در بازار” است. این نگرانی وجود داشت که “کاربرانی که به طور بالقوه از  فورک های اتریوم با قرض گرفتن ETH قبل از ادغام سود می برند، ایجاد شود.”

جالب اینجاست که آوه به توقف کامل فعالیت در شبکه اتریوم، صرفاً به توقف وام گرفتن اتریوم رأی نداده است. این پیشنهاد به نگرانی در مورد خود ادغام اشاره نمی کند، اما دلالان می توانند به طور مصنوعی تقاضا را فراتر از سطوح قابل تحمل افزایش دهند.

این پیشنهاد همچنین توضیح داد که چگونه نرخ بالای وام می‌تواند منجر به «بی‌سود شدن موقعیت‌های بازگشتی stETH/ETH، افزایش شانس بازگشایی موقعیت‌های کاربران و افزایش انحراف قیمت stETH/ETH شود، و باعث انحلال و ورشکستگی شود». اطلاعات بیشتر در مورد این پیشنهاد را می توان در انجمن حاکمیت یافت.

داده‌های موجود در انجمن شامل شبیه‌سازی stETH در معرض خطر است که باید وام گرفته شود. با توجه به نمودار، بعید است که ریزش ۱۵ درصدی باعث لیکوییدن شدن عمده در پلتفرم آوه شود. با این حال، اگر میخ انحراف ۵۰٪ را ایجاد کند، ممکن است بیش از ۵۰۰ میلیون دلار لیکویید شود.

 

stETH در معرض خطر (منبع: Aave)

stETH در معرض خطر (منبع: Aave)

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل کیف پول‌ها با استفاده از پلتفرم آوه منجر به کشف برخی «رفتار غیرمعمول کاربرانی شد که موقعیت‌های بازگشتی ETH/ETH را ایجاد می‌کنند». منطق چنین استراتژی، به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض ETH برای استفاده از هر فورک (ETH(PoW است.

خطرات و سناریوهای اضافی که منجر به فراخوانی برای پیشنهاد حکمرانی برای توقف وام‌گیری ETH شد، به تفصیل در انجمن حاکمیت بیان شده است. با این حال، به نظر می رسد که دائو در کار برای محافظت از پلت فرم دیفای و خودگردانی ، عملکرد خوبی دارد.

هیچ دستورالعمل متمرکزی در بازی وجود ندارد که تغییراتی را در پلتفرم ایجاد کند. دارندگان توکن حکومتی نگرانی بالقوه ای را مطرح کردند و جامعه به حفظ بهترین منافع بازار رأی داد. این پیشنهاد از ساعت ۱ بامداد به وقت روز چهارشنبه برای استقرار در دسترس است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx