تحلیل و بررسی بازار ها : کریپتو و شاخص ها

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 391 نفر

خلاصه وضعیت بازار ها

بیت کوین در معاملات صبح چهارشنبه در آسیا به دلیل رکود در سراسر بازار، به زیر ۱۹۰۰۰ دلار کاهش یافت و به پایین‌ترین قیمت از اواسط ژوئن رسید. اتریوم همچنین با وجود اینکه یکی از آخرین ارتقاهای مورد نیاز خود را در روز سه شنبه  انجام داد، ریزش قیمت را تجربه کرد.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۹ درصد کاهش یافت و در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ به ۱۸۸۳۷ دلار رسید که پایین ترین رقم از ۱۹ ژوئن بود. طبق داده های CoinMarketCap، اتر با ۳.۵ درصد کاهش به ۱۵۶۰ دلار آمریکا رسید.

کاردانو با کاهش ۷.۲ درصدی به ۰.۴۶ دلار آمریکا، پیشتاز ریزش بود.
شبکه اتریوم روز سه‌شنبه ساعت ۷:۳۵ بعدازظهر آنچه را به‌روزرسانی «Bellatrix» می‌نامند آغاز کرد. در هنگ کنگ به عنوان بخشی از حرکت شبکه به سمت مکانیزم اجماع اثبات سهام، که قیمت توکن اتریوم و اتریوم کلاسیک را در ماه‌های اخیر افزایش داده بود.

اتریوم کلاسیک نیز امروز سقوط کرد و ۱۲.۳۷ درصد از دست داد و به ۳۴.۵۶ دلار آمریکا رسید.

ارزهای رمزنگاری شده در سال جاری به طور فزاینده ای در مسیر ارزش سهام حرکت کرده اند و بازارهای سهام به دلیل فهرست طولانی از تحولات منفی اقتصاد کلان در روند نزولی قرار دارند. اینها شامل تورم در ایالات متحده می شود که به نظر می رسد نرخ بهره را در سال جاری حتی بالاتر می برد، نگرانی در مورد بار بدهی ها و کاهش سرعت در چین، زیرا پکن محدودیت های بیشتری را برای کووید-۱۹ اعمال می کند، و روسیه منابع انرژی اروپا را کاهش می دهد، زیرا جنگ در اوکراین نشان نمی دهد.
سهام ایالات متحده در روز سه شنبه در اولین روز معاملات پس از پایان هفته طولانی روز کارگر کاهش یافت. نزدک این روز را با افت ۰.۷ درصدی به پایان رساند تا طولانی ترین روند شکست خود در شش سال گذشته را ثبت کند. میانگین صنعتی داوجونز شش صدم درصد و شاخص S&P 500 چهاردهم درصد کاهش یافت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx