پنج ارزی که نهنگ ها در سال ۲۰۲۲ در حال انباشت هستند

پنج توکن مورد علاقه نهنگ ها در سال 2022
  • زمان مطالعه: 15دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1263 نفر

پس از سقوط بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲؛ کاربران به دنبال بهترین ارز دیجیتال جدید برای تماشای سال ۲۰۲۲ هستند. به غیر از توکن‌های میم محبوب مانند Doge و Shiba Inu، پروژه‌های NFT و پلتفرم‌های metaverse جدیدی در راهند که کاربران به دنبال سرمایه‌گذاری روی آن‌ها هستند.

در این مقاله به بررسی ۵ بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر و دارایی های جدیدی که نهنگ ها در حال جمع آوری هستند می پردازد.

۵ نهنگ رمزنگاری جدید ارزهای دیجیتال برتر در سال ۲۰۲۲ جمع می شوند
بخش های زیر ۵ کوین رمزنگاری را که اکنون می توانید خریداری کنید فهرست می کند:

Tamadoge – بهترین ارز دیجیتال جدید برای خرید
Battle Infinity – ارز دیجیتال جدید در آستانه راه اندازی
Lucky Block – ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲
اتریوم – کریپتو با ارزش بازار بزرگ برای خرید هم اکنون
Polygon – ارز دیجیتالی آینده برای خرید در سال ۲۰۲۲
نگاهی دقیق تر به ۵ ارز دیجیتال برتری که نهنگ های رمزنگاری در سال ۲۰۲۲ می خرند

۱. تامادوج – بهترین ارز دیجیتال جدید برای خرید

Tamadoge (TAMA) یک پلتفرم رمزنگاری غیرمتمرکز آینده است که هدف آن انقلابی در بخش بازی با استقرار پروتکل‌های DeFi (مالی غیرمتمرکز) از طریق فناوری بلاک چین است. با توجه به اینکه توکن‌های میم مانند Doge و Shiba Inu بازده قابل توجهی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده‌اند، Tamadog ممکن است رمز ارز ۱۰۰ برابری بعدی در سال ۲۰۲۲ باشد. یکی از دلایل اصلی این موضوع استفاده از پروژه است. TAMA، توکن بومی اکوسیستم Tamadoge، یک پلتفرم مبتنی بر متاورز مبتنی بر بازی برای کسب درآمد (P2E) را ایجاد می‌کند که در آن کاربران شانس کسب جوایز درون بازی را از طریق توکن‌های دیجیتال دارند.

ویژگی اصلی P2E حیوانات خانگی Tamadoge است – آواتارهای مجازی شبیه سگ که می‌توان آن‌ها را از فروشگاه Tama با توکن ارز دیجیتال بومی خریداری کرد. این آواتارها با استفاده از قابلیت قرارداد هوشمند به صورت NFT ساخته می شوند.

با حیوانات خانگی Tamadoge، کاربران می‌توانند برای امتیاز در تابلوهای امتیازات ماهانه رقابت کنند و شانس کسب TAMA را از «dogepools» و جایزه P2E داشته باشند.

در حال حاضر، TAMA پیش فروش بتا خود را در جولای ۲۰۲۲ راه اندازی کرد و از زمان راه اندازی پیش فروش، بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار توکن فروخته است. همچنین انتظار می‌رود این ارز دیجیتال جدید به ترتیب در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز مانند LBank و UniSwap عرضه شود.

TAMA قصد دارد با ارائه حداکثر ۲ میلیارد توکن، مزایای بیشتری را برای کاربران فراهم کند. هر زمان که کاربران اقلامی را در فروشگاه تاما با TAMA خریداری کنند، ۵٪ از کل توکن های خرج شده می سوزند. این به افزایش تقاضا در برابر عرضه کمک می کند.

نقشه راه

نقشه راه آینده Tamadoge همچنین یک برنامه واقعیت افزوده (AR) را پیش بینی می کند که پویایی P2E را به عنوان پروتکل مبتنی بر وب حفظ می کند. بنابراین، تامادوج این پتانسیل را دارد که به یکی از بهترین بازی های متاورس در سال ۲۰۲۲ تبدیل شود.

کاربرانی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه هستند می توانند در گروه رسمی تلگرام عضو شوند و در جریان قرار بگیرند. ادمین ها هرگز ابتدا برای شما DM ارسال نمی کنند، مراقب کلاهبرداری هایی باشید که جعل هویت عکس نمایه و نام مدیران یا ناظران را کپی می کنند.

حداقل سرمایه گذاری:  ۱۰۰۰ تاما (~۱۰ دلار + هزینه گاز)
حداکثر سرمایه گذاری : محدودیت ندارد
روش‌های خرید ETH، USDT، کارت بدهی / اعتباری (از طریق Transak)
زنجیره اتریوم
فروش بتا در ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ به پایان می رسد
پایان پیش فروش سه ماهه چهارم ۲۰۲۲

۲. Battle Infinity – ارز دیجیتال جدید در شرف راه اندازی

Battle Infinity (IBAT) یکی دیگر از ارزهای دیجیتال جدید است که یک پلتفرم P2E را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند جوایز درون بازی کسب کنند.

در مرکز این اکوسیستم، میدان نبرد قرار دارد – پلت فرم متاورس پلتفرم Battle Infinity. IBAT رمز ارز بومی و توکن ابزاری Battle Infinity است. با IBAT، کاربران می توانند به جوایز درون بازی دسترسی داشته باشند، تراکنش ها را تسویه کنند و به ویژگی های P2E مانند لیگ برتر IBAT – اولین لیگ فانتزی مبتنی بر NFT در جهان دسترسی داشته باشند.

کاربران همچنین می‌توانند به IBAT Stake دسترسی داشته باشند – یک پلتفرم سهامداری که در آن سرمایه‌گذاران می‌توانند در توکن‌های خود سود کسب کنند. پس از کسب جوایز IBAT، رمزارز را می توان با سایر ارزهای دیجیتال در مبادله نبرد IBAT مبادله کرد.

در حال حاضر، IBAT در ۱۱ ژوئیه در پیش فروش راه اندازی شد. سرمایه گذاران اولیه ۸۶۰۰ BNB (2.5 میلیون دلار) IBAT را در چهار هفته اول پیش فروش Battle Infinity خریداری کردند و ممکن است زود به فروش برسد – سقف سخت بیش از ۵۰٪ رسیده است.

۳. Lucky Block _ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲

Lucky Block (LBLOCK) یک پروژه رمزنگاری محبوب و یک پلت فرم رقابت مبتنی بر NFT است. پلتفرم لاکی بلوک هر هفته میزبان یک قرعه کشی هفتگی اصلی و قرعه کشی NFT است – جایی که بازیکنان می توانند شانس برنده شدن تا ۵۰۰۰۰ دلار را داشته باشند.

در مرکز اکوسیستم لاکی بلوک، توکن LBOCK قرار دارد. LBLOCK معاملات خود را در ژانویه ۲۰۲۲ آغاز کرد و بلافاصله در عرض دو هفته به کاربران با افزایش ۱۱۰۰ درصدی قیمت پاداش داد. قابل ذکر است که توسعه دهندگان پلتفرم دو نسخه از توکن را منتشر می کنند – توکن BEP 20 و توکن ERC 20.

در حالی که توکن BEP 20 عمدتاً برای صرافی های غیرمتمرکز (DEX) استفاده می شود، توکن ERC 20 در صرافی های متمرکز مستقر می شود.

علاوه بر این، قیمت LBLOCK در جولای ۲۰۲۲ بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافت. انتظار می‌رود LBLOCK با فهرست آینده خود در MEXC – یک صرافی متمرکز محبوب، رشد بیشتری را فراهم کند.

از سایت لاکی بلاک دیدن کنید

۴. اتریوم – کریپتو با ارزش بازار بزرگ برای خرید هم اکنون

اتریوم بزرگترین آلتکوین و دومین ارز دیجیتال بزرگ در سراسر جهان است – با ارزش بازار بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار. در سال ۲۰۲۱، اتریوم در نوامبر به بالاترین حد تاریخ (ATH) 4900 دلار رسید، قبل از اینکه در سال ۲۰۲۲ یک اصلاح قیمت گسترده را تجربه کرد.

شبکه اتریوم یک سیستم بلاک چین منبع باز است که ارز رمزنگاری شده خود – ETH را مستقر می کند. علاوه بر این، شبکه قراردادهای هوشمندی را برای پشتیبانی از هزاران پروتکل DeFi، DApps، NFT و ویژگی های بیشتر به کار می گیرد.

همچنین انتظار می‌رود اتریوم ارتقاء ETH 2.0 مورد انتظار خود را که هدف آن حل مشکلات مقیاس‌پذیری بالا و سرعت تراکنش فعلی شبکه است، کنار بگذارد. در حال حاضر، کاربران می توانند اتریوم را با قیمت ۱۶۵۰ دلار برای هر توکن خریداری کنند و آن را برای سود طولانی مدت نگه دارند.

دارایی‌های رمزنگاری شده یک محصول سرمایه‌گذاری غیرقابل فرار بسیار فرار است. بدون حمایت از سرمایه گذاران بریتانیا یا اتحادیه اروپا.

۵. Polygon – ارز دیجیتال آینده برای خرید در سال ۲۰۲۲

Polygon (MATIC) یک پلتفرم منبع باز و غیرمتمرکز است که در بالای شبکه اتریوم برای کمک به مشکلات شبکه و مقیاس پذیری پلتفرم مستقر شده است. شبکه چند ضلعی با استقرار پروتکل های Optimistic Rollups – L2 که به مقیاس پذیری کمک می کند، مشکلات اتریوم را حل می کند.

در مقایسه با ۱۵ تراکنش در ثانیه (TPS) اتریوم، Polygon می تواند بیش از ۶۵۰۰۰ TPS را انجام دهد. بنابراین، به عنوان یکی از بهترین پروژه های ارزهای دیجیتال در آینده در سال ۲۰۲۲ ظاهر می شود.

MATIC ارز رمزنگاری شده بومی شبکه چند ضلعی است و یکی از معدود دارایی های سودآور در سال ۲۰۲۲ بوده است. قیمت MATIC از ۰.۴۱ دلار در ۱ ژوئیه به ۰.۹۱ دلار در ۲۲ جولای ۲۰۲۲ افزایش یافته است. این افزایش قیمت بیش از ۱۰۰٪ را نشان می دهد.

اکنون چند ضلعی بخرید

دارایی‌های رمزنگاری شده یک محصول سرمایه‌گذاری غیرقابل فرار بسیار فرار است. بدون حمایت از سرمایه گذاران بریتانیا یا اتحادیه اروپا.

نحوه خرید تامادوج (TAMA)

سرمایه گذاران علاقه مند می توانند با پیروی از دستورالعمل های گام به گام زیر، نحوه خرید تامادوج را بیاموزند.

مرحله ۱: یک کیف پول رمزنگاری را راه اندازی کنید
هنگامی که کاربران به دنبال مکان خرید Tamadog هستند، باید یک کیف پول رمزنگاری شده دانلود کنند.

به عنوان مثال – کاربران می توانند از MetaMask استفاده کنند – یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری، که به کاربران امکان می دهد تا در طول پیش فروش بتا در حال انجام، TAMA را خریداری کنند.

کاربران می توانند به MetaMask مراجعه کرده و روی «دانلود» کلیک کنند.

مرحله ۲: خرید ETH یا USDT
کاربران می توانند با خرید Tamadoge از یک صرافی ارز دیجیتال و انتقال توکن ها به کیف پول Metamask خود، Tamadoge را با ETH یا USDT خریداری کنند.

همچنین می‌توانید TAMA را با استفاده از کارت بدهی/اعتباری از طریق فیات روی رمپ Transak خریداری کنید.

مرحله ۳: MetaMask را به پلتفرم پیش فروش Tamadogen پیوند دهید
مرحله بعدی این است که به وب سایت Tamadoge بروید و روی “خرید” کلیک کنید. سپس کاربران می‌توانند روی «اتصال کیف پول» کلیک کنند و ارائه‌دهنده کیف پول خود را برای اتصال به پلتفرم پیش‌فروش انتخاب کنند.

برای پیوند رسمی کیف پول، دستورالعمل ها را دنبال کنید.

مرحله ۴: خرید TAMA Tokens
مرحله آخر خرید TAMA است. به سادگی مقدار TAMA را که می خواهید بخرید وارد کنید و «تبدیل ETH» یا «تبدیل USDT» را انتخاب کنید. کاربران باید حداقل ۱۰۰۰ تاما خریداری کنند.

تامادوج را در پیش فروش بتا بخرید

در نهایت، کاربران می توانند پس از پایان پیش فروش، توکن های TAMA خود را مطالبه کنند. پس از پایان دوره پیش فروش، روی “ادعا” در صفحه اصلی وب سایت Tamadog کلیک کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx