۷۲ درصد از معامله گران سازمانی نسبت به معاملات ارز دیجیتال تردید دارند

معامله گران سازمانی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

۷۲ درصد از معامله گران سازمانی نسبت به معاملات ارز دیجیتال تردید دارند

بر اساس نظرسنجی جدید انجام شده توسط جی پی مورگان، ۷۲ درصد از معامله‌گران سازمانی در سال ۲۰۲۳ اعلام کرده‌اند که هیچ برنامه‌ای برای معامله دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین ندارد. نظرسنجی جی پی مورگان از ۸۳۵ معامله‌گر از ۶۰ کشور مختلف درباره تحولات تکنیکال و عوامل کلان اقتصادی که بر عملکرد معاملات در سال ۲۰۲۳ تأثیر می‌گذارند، نظرسنجی کرد. این نظرسنجی بین ۳ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۳ انجام شد.

این نظرسنجی تردیدی را در میان معامله‌گران درباره دارایی‌های دیجیتال نشان داد. تنها ۱۴ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که یا به معامله در بازار دارایی دیجیتال ادامه خواهند داد یا در سال جاری معاملات ارزهای دیجیتال را آغاز خواهند کرد. ۱۴ درصد باقی‌مانده از پاسخ‌دهندگان گفتند که قصد سرمایه‌گذاری در سال جاری را ندارند، اما ممکن است طی پنج سال آینده این کار را انجام دهند.

۹۲  درصد از معامله‌گران سازمانی که توسط جی پی مورگان مورد بررسی قرار گرفتند، در زمان نظرسنجی در سبد سرمایه‌گذاری خود ارز دیجیتال نداشتند .این ممکن است به این دلیل باشد که تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان بازارهای پرنوسان را به عنوان بزرگترین چالش برای عملکرد خوب روزانه ذکر کردند.

اقدامات انقباضی اعمال شده توسط فدرال رزرو ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ نیز ممکن است عاملی باشد، به طوری که ۲۲ درصد نگرانی های موجود بودن نقدینگی را به عنوان تأثیرگذارترین عامل مانع از عملکرد معاملات عنوان کردند. نتایج نظرسنجی تنها چند ماه پس از کاهش احساسات سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در بازار ارزهای دیجیتال به دنبال فروپاشی فاجعه‌بار اکوسیستم ترا و پلتفرم صرافی FTX در سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx