آدرس های بیت کوین و اتریوم گروه فرار از تحریم روسیه توسط آمریکا تحریم شد

بیت کوین روسیه
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 434 نفر

آمریکا آدرس های بیت کوین و اتریوم گروه فرار از تحریم روسیه را تحریم کرد

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده، دو کیف پول کریپتویی را که گفته می شود به شبکه فرار از تحریم های روسیه متصل است، به فهرست سیاه خود اضافه کرده است. در اطلاعیه اول فوریه،OFAC  اعلام کرد که یک آدرس بیت کوین و یک آدرس اتریوم را به فهرست نهادهای تحریم شده خود به عنوان بخشی از اقدامی برای هدف قرار دادن روش‌ها و فشرده تلاش‌های فرار از تحریم در سراسر جهان اضافه کرده است. وزارت خزانه داری اعلام کرد که «تحریم های مسدودکننده کامل» را علیه ۲۲ فرد از جمله جاناتان زیمنکوف، یک تبعه روس که به حداقل یک کیف پول بیت کوین و یک کیف پول اتریوم دسترسی دارد، اعمال خواهد کرد.

به گفته وزارت خزانه داری ایالات متحده، جاناتان پسر فروشنده اسلحه ایگور ولادیمیرویچ زیمنکوف شبکه فرار از تحریم ها را اداره می کند. گفته می‌شود که این گروه پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، و همچنین حمایت از برخی از «موسسات دفاعی دولتی تحریم‌شده روسیه»، از جمله Rosoboronexport و Rostec، پشت تامین فناوری برای یک شرکت روسی بوده است. وزارت خزانه داری به عنوان بخشی از استراتژی ایالات متحده برای هدف قرار دادن روشمند و فشرده تلاش های روسیه برای دور زدن تحریم ها در سراسر جهان، و سخت تر و پرهزینه تر ساختن مجدد ماشین جنگی پوتین برای مجتمع نظامی-صنعتی روسیه، اقدامات بیشتری انجام می دهد.

آدرس بیت کوین ارائه شده توسط وزارت خزانه داری در زمان انتشار هیچ موجودی نشان نداد. آدرس اتریوم نیز حاوی هیچ توکنی نبود اما چهار تراکنش را نشان داد که مجموعاً در اوایل سال ۲۰۲۲ تقریباً ۵۴۶۳ اتریوم داشتند، یعنی چیزی بیش از ۱۶ میلیون دلار در آن زمان.

به نظر می رسد وزارت خزانه داری ایالات متحده تلاش های خود را برای گنجاندن کیف پول های کریپتویی در تلاش های تحریمی خود افزایش داده است. دپارتمان دولتی عملاً ساکنان ایالات متحده را از استفاده از میکسر بحث‌برانگیز تورنادوکش منع کرد، اقدامی که بعداً باعث شکایت گروه‌ها و سرمایه‌گذاران حامی ارزهای دیجیتال شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx