فدرال رزرو نرخ بهره را ۰.۲۵ درصد افزایش داد

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 534 نفر

افزایش ۰.۲۵ درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو

فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه نرخ بهره پایه خود را یک چهارم درصد افزایش داد، اما هشدار داد که برای تحت کنترل قرار دادن تورم به “افزایش مداوم” نیاز است. پس از اینکه فدرال رزرو در سال گذشته به سرعت هزینه های استقراض را افزایش داد، تغییر به یک چهارم واحد افزایش نشان دهنده بازگشت به یک سرعت آهسته تر و متعارف تر از افزایش نرخ بود و نشان دهنده این واقعیت است که به نظر می رسد تورم به اوج خود رسیده است در حالی که اقتصاد شروع به کند شدن کرده است.

با این حال، در بیانیه ای، فدرال رزرو اعلام کرد که «افزایش مستمر در محدوده هدف مناسب خواهد بود» تا اطمینان حاصل شود که به اندازه کافی فعالیت را مهار می کند تا فشارهای قیمتی را تحت کنترل قرار دهد. این نشان می دهد که بانک مرکزی تمایل دارد هزینه های استقراض را در جلسه بعدی خود افزایش دهد. آخرین افزایش کمیته بازار آزاد فدرال، نرخ وجوه فدرال را به بین ۴.۵ تا ۴.۷۵ درصد رساند که بالاترین سطح از سپتامبر ۲۰۰۷ است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی، جی پاول، رئیس فدرال رزرو گفت، در حالی که نشانه‌های «دلگرم‌کننده» مبنی بر کاهش فشار قیمت‌ها وجود دارد، سیاست‌گذاران «به شواهد بیشتری نیاز دارند تا مطمئن شوند که تورم در مسیر نزولی پایدار قرار دارد». پاول نشان داد که مقامات فدرال رزرو عمدتاً نگران خطرات کم کاری برای مهار تورم به جای فشار بیش از حد اقتصاد هستند. او گفت: «مدیریت ریسک انجام کارهای کم و فهمیدن اینکه ما واقعاً به هم نزدیک بودیم اما کار را انجام نداده‌ایم، در عرض شش یا ۱۲ ماه بسیار دشوار است. “اگر ما احساس می کنیم که بیش از حد پیش رفته ایم.” . . تورم سریعتر از آنچه ما انتظار داریم کاهش می یابد، سپس ابزارهایی داریم که می توانند روی آن کار کنند.

وی افزود: «می دانید، کار به طور کامل انجام نشده است. . . بنابراین فکر می‌کنم زود باشد. . . برای اعلام پیروزی خیلی زود است.» او همچنین به نظر می‌رسد که توقف افزایش نرخ‌ها و شروع مجدد آن در تاریخ بعدی را رد می‌کند، که نشان می‌دهد بانک مرکزی ترجیح می‌دهد همه محدودیت‌ها را در یک چرخه اجرا کند. علیرغم اظهارات پاول، بازارها در طول کنفرانس مطبوعاتی و پس از آن به شدت افزایش یافتند، زیرا معامله گران بر روی تعداد زیادی اسکناس از رئیس فدرال رزرو تمرکز کردند، از جمله این واقعیت که او می تواند بگوید “برای اولین بار روند کاهش تورم آغاز شده است”.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx