اختلال کوین بیس در معاملات داخلی

اختلال داخلی کوین بیس
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

سه محقق مالی در دانشگاه فناوری سیدنی، استرالیا، ادعا می‌کنند. که معاملات داخلی در صنعت ارزهای دیجیتال «سیستمیک» است و تخمین می‌زنند که چنین فعالیتی در ۲۵ درصد فهرست‌های کوین بیس در چهار سال گذشته رخ داده است.

پروفسور استر فلز ویناس، پروفسور تالیس پوتنینز و لوک جانسون، کاندیدای دکترا، در مقاله‌ای با عنوان «معاملات داخلی در بازارهای ارزهای دیجیتال» که هنوز بررسی نشده است، تخمین می‌زنند که معاملات داخلی در ۱۰ تا ۲۵ درصد از فهرست‌های ارزهای دیجیتال در سانفرانسیسکو رخ داده است. مبادله مبتنی بر تبادل بین سپتامبر ۲۰۱۸ و مه ۲۰۲۲. محققان ادعا می کنند که این امر منجر به حداقل ۱.۵ میلیون دلار سود غیرقانونی شده است. آنها نوشتند: «یافته‌های ما مواردی را مشخص می‌کند که هنوز تحت پیگرد قانونی قرار نگرفته‌اند.

آنها همچنین استدلال می‌کنند. که درک رو به رشد تجارت داخلی در ارزهای دیجیتال ممکن است سرمایه‌گذاران بالقوه آگاه را بترساند و می‌تواند مانع اتخاذ روش‌های امن رمزنگاری شده برای ارائه اوراق بهادار و سایر ابزارهای مالی شود . تصوری که تا حد زیادی توسط یافته‌های آنها پشتیبانی می‌شود.

از نظر روش‌شناسی، محققان ۱۴۶ فهرست کوین‌بیس را بررسی کردند و قیمت‌های آن‌ها را ۳۰۰ تا ۱۰۰ ساعت قبل از انتشار هر فهرست جدید در بورس دنبال کردند تا الگوهای معاملاتی غیرعادی دارایی‌های مذکور در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) را که نیازی به تأیید هویت ندارند، جستجو کنند. .

مدیر سابق محصول کوین‌بیس نسبت به تجارت داخلی بی‌گناه اس

یک مدیر محصول سابق Coinbase در تجارت داخلی خود را بی گناه دانسته است. ایشان وحی، ۳۲ ساله، در جلسه روز چهارشنبه به اتهام کلاهبرداری سیمی که گفته می شود در زمانی رخ داده است، بی گناه است.

محققان می‌گویند: «از بازرسی بصری، متوجه می‌شویم که قبل از اعلام فهرست، یک الگوی پیشروی مشهود وجود دارد که از ۲۵۰- ساعت شروع می‌شود».

این روند تا زمان اعلام فهرست ادامه دارد، جایی که به دلیل ورود اطلاعات جدید. به بازار و واکنش معامله گران به این خبر، شاهد جهش قیمت هستیم. الگوی افزایشی که مشاهده می‌کنیم با مواردی که در پرونده‌های تحت پیگرد قانونی معاملات داخلی در بازارهای سهام وجود دارد، سازگار است.»

اما مخالفان می‌توانند استدلال کنند که کاغذ با یک قلم موی پهن رنگ می‌کند و یافته‌های Coinbase را در کل صنعت کریپتو به‌کار می‌برد.

یک منبع آشنا با شیوه‌های معاملاتی در صرافی‌های کریپتو به Decrypt گفت. که این مطالعه بدون ارائه شواهد واضح مبنی بر وقوع معاملات داخلی یا شناسایی آدرس‌های کیف پول خاص که ظاهراً فهرست‌های توکن‌های اولیه را نشان می‌دهند، «به نتیجه‌گیری می‌رسد».

در یک گفتگوی گسترده با دن رابرتز و استیسی الیوت، مدیر عامل بایننس CZ درباره مقررات جهانی و ایالات متحده، مکان‌های مقر بایننس، کمک‌های مالی ارزهای دیجیتال و نحوه برخورد او با معاملات، فشار بازاریابی ورزشی توسط صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال و چرا بایننس کندتر شد و چرا معتقد است صحبت می‌کند. ما در یک شبیه سازی زندگی می کنیم.

سخنگوی کوین بیس افزود

ما سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه فعالان بازار به اطلاعات یکسان دسترسی دارند. به عنوان بخشی از این تلاش، ما اقداماتی را برای به حداقل رساندن احتمال سیگنال های فنی در طول مراحل تست دارایی و یکپارچه سازی انجام می دهیم. سخنگوی Coinbase گفت: ما برای رفتار غیرقانونی تحمل صفر داریم و بر آن نظارت می کنیم و در صورت لزوم تحقیقات را انجام می دهیم.

این اولین بار نیست که لیست‌های Coinbase با اتهامات مربوط به تجارت داخلی مواجه می‌شوند. وزارت دادگستری ایالات متحده اخیراً مدیر محصول سابق Coinbase، Ishan Wahi را به جرایم مرتبط با تجارت داخلی در حین کار در این شرکت متهم کرد. مقامات ادعا می‌کنند که Wahi اعلامیه‌های فهرست دارایی‌های کوین بیس را از قبل با دو نفر دیگر در طرحی به اشتراک گذاشته است. که بیش از ۱.۱ میلیون دلار سود به‌دست آورده است.

در رابطه با اتهامات واهی، کوین بیس در یک پست وبلاگی گفت که «تحمل این نوع رفتار نادرست را ندارد. و در صورت مشاهده تخلف، از اقدام علیه هیچ کارمندی دریغ نخواهد کرد».

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx